My Followers

Thursday, June 12, 2014

Di Kala Bulan Mengambang

Ececeh kemain tajuk post aku kennn. 

Korang pernah tak, tetiba satu hari korang terasa sangat, sangat, sangat, sangat, sangaaaattttt nak makan masin. Pernah? Ok bole geng ngan aku. hehehe. Aku akan datang rasa-rasa ni bila period dah nak datang. Ko siap la macam mencanak deria rasa aku ni.

Tak boleh nak tunggu-tunggu dah kan. Pergi carik gerai buah area rumah. Borong la 5 - 6 biji, untuk hilangkan gian. hahahaha. Bole cenggituh?

Aku kalau rajin, carik la buah kot rasa berkhasiat sket makan tu. Tapi kalau takde aku amik je secalit garam kat dapur tu letak kat lidah. PUAS oiiii. hilang rasa terliur ayak liuq ni, habaq hang!!



+



Sunkist + Salt, korang dapat jawapan ape eh?


Agak-agak same tak jawapan dengan aku? aku dapat jawapan kat bawah ni..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Sama tak?? perghhh merembes air liur aku. adeh!


Korang bole cuba dengan buah yang lain, tapi sunkist dengan garam macam lagi ngam. Ikot deria rasa memasing la ye dakk. huhu.

Ok, balik ni nak buat. dapnye.. nyummm.. nyummm


Thanks for read my blog!!





2 comments:

Liyana said...

weeyyyy aku pun sama! janji dpt cicah garam! haha

tp plg ku suka buat tomato kecik2 tu cicah garam. heaven oi hahaha

diana aziz said...

aku xpnh lg la rase nk mkn masin. tp aku klu nk period je mesti cari coklat... sb tu aku menggelupur skit time diorg ckp cadbury tu haremmm. adoyaii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...