My Followers

Wednesday, September 7, 2011

Semalam MC

Hello Readers!!

MC tu ape? Medical Certificate ler.. tu pown tak tau eh? hehe.. takde la ni nak citer, semalam aku MC sebab demam.. aku demam? biar betul.. iyer aku demam tak tipu..


tengok MC atas nama aku tuh.. tak caye lagi?


Sebenarnya aku tak rasa pun aku ni demam.. niat hati pergi klinik nak mintak ubat sakit kepala ni yang tak baik-baik dari hari isnin lepas.. selalunya dah makan panadol sapu minyak angin sket mesti dah okey.. tapi tak tau la nape semalam tak ok plak.. huhu.. rasa melayang jer badan nih..

Nekad pegi klinik Zarif kat bawah Menara TM ni jer lah.. terus jumpa doktor dapat la consultation from her.. dia kata aku demam lepas cek suhu badan.. sebab tu lah aku punya sakit kepala tak baik-baik.. temperature tinggi tu yg buat aku panas dalam.. so, doktor nasihat aku minum air masak banyak dan tidur cukup.. 

Ok la kan dapat sehari cuti jer.. tu yang balik jer rumah aku makan ubat terus tido sampai la petang.. tak sedar langsung kot.. tak larat dah nak bangun.. 

But today, dah sehat sket la better than yesterday.. boleh bekerja seperti biasa sudahh..

Get back to work myself~


Thanks for read my blog!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...