My Followers

Thursday, September 15, 2011

Enterprem Tak Berbayar.. FOC jer.. hahaha

Hello Readers!!

Aku ada janji nak publish something arini kan? cuba tengok dulu gambar kat bawah ni..


If korang tak nampak.. klik la
untuk lebih besar dan jelas yer..


Dah tengok? hahaha.. aku nak gelak dulu.. tak sangka jadi tempelan kat poster ni tanpa berbayar.. bajet2 tak masuk la kan.. tapi tak sangka pulak.. walaupun tak berapa jelas sangat, kira okeh la tu kan.. bukan selalu dapat enterpremm kan.. itupun opismate yang bagitau.. kalau tak, memang tak perasan pon.. aku dah tolong bulat2kan part yang aku terenterpremm tuh.. 3 spot lagik.. hehehe~

Poster ni di hantar ke semua staff TM Menara and Annexe tau.. malu aiii.. tak abis2 lagi rasa nak gelakk nih..

Ok la, nak bagitau tu jer.. babaii..


Thanks for read my blog!!

4 comments:

Liyana said...

hehe aku pun baru perasan weh, tahniah2, hehe

aku pegi jgk tp dok belakangggg sekali, ramai nau org

RedLife2Love said...

Liyana: hahaha tahniah bagai la plak ko.. puas dah kaver muka tpi msuk gak nih.. masa tu kat depan kosong, tu yg selit2 ke dpn.. =P

Girl Girl said...

aku pon ader.. weeee........ hahaha

RedLife2Love said...

Girl2: tau takpe.. femes kejap kan.. hehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...