My Followers

Saturday, August 27, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri

Assalamualaikum wbt,

Just wanna wish Selamat Hari Raya Aidilfitri buat semua readers muslimin dan muslimat yang menyambutnya.. Semoga Aidilfitri tahun ni memberi sinar kebahagiaan dan kegembiraan di masa akan datang.. Di sini, aku nak ambil kesempatan menyusun sepuluh jari memohon keampunan.. Jika ada sepanjang aku tulis blog ni aku ada terkasar bahasa, tersindir mana-mana yang terasa.. Mintak maaf sangat-sangat taw.. Kira dah 0-0 la ni ek.. Hehehe..

Oh ya! Blog aku pun akan bercuti dari 27 Ogos - 4 September 2011 yer.. So, sume update entry aku publish pas balik dari bercuti ek.. Aku banyak hutang entry kan.. Nanti la aku cuba untuk publish entry2 tu sume dah balik dari cuti kay..

Till then, wait for the entry!! ;)


Thanx for read my blog!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...