My Followers

Thursday, July 14, 2011

Delicious at Bangsar Village II

Hello Readers!!

Cane nak mula ni ek? dah lame sangat jari-jari mulus ni tak menaip guna keyboard.. rasa macam kaku pulak.. mana taknyer, ada la kot kat sebulan aku tinggalkan blog ni tak berhapdate kan? ke lama lagi? hehe.. nasiblah ko blog oiii.. aku telah mengabaikan ko untuk sekian lamanya..

So, ni draft yang pertama nak update dulu.. pasal ape? its all about makan-makan time.. bile cite bab makan nih.. sape yang tak suka kan? aku yang tengah diet pun hilang rasa nak diet.. pulak tu ada yang bermurah hati nak belanja.. iskk! lagi la jangan ditolak rezeki yang datang.. betul x? 

Sepatutnya entry ni dah publish lame kot, tapi biasa la hati tak teringin nak bermukadimah mengarut kat blog.. tu yg aku biarkan bersawang dalam draft jer.. ni yg baru terkedek-kedek mak limah nak publish.. lalalala~

Dipendekkan cerita, aku dan kak Mimy telah di ajak oleh staff kat department aku ni a.k.a kak Norli untuk dibelanja makan since she will leaves our dept by end of June.. dan kebetulan juga end of that week, aku akan fly away from Malaysia (nak tau pegi mana? tunggu next entry ea) about 2 weeks.. 



Where to celebrate? 


Delicous @ Bangsar Village II
GF-1, Ground Floor
Jalan Telawi Satu
Bangsar Baru, Kuala Lumpur

Tel : 03-2287 1554



What do we eat?

Starter : Crispy Fried Mushroom RM12.90


Classic Beef Lasagna RM19.90


Napolicious a Creamy Tomato based Spaghettini with
Beef Bacon RM19.90


Spicy Seafood Spaghettini with Coriander RM24.90


Grilled Chicken Burger RM22.90


Dessert : Berrilicious Chocolate Pavlova RM12.90





What do we have for drinks?

Frosty Guava & Sour Plum RM9.90


Earl Grey Tea RM7.90


Frosty Lemonade & Lychee RM9.90


Tengok menu sangat menarik kan? ok, to be honest this is my first time makan kat Delicious nih.. aku jujur ape! aku jarang la masuk tempat2 macam just to eat for lunch.. coz aku tau mengukur baju di badan sendiri.. bile diajak makan kat sini, mestilah aku super excited kowt.. sebab nak merasa makanan yang delicious kan.. dan aku sangat suggest this place.. 

For me, to have an anniversary or birthday celebration this place would be nice.. sekali sekala nak makan mahal why not kan? berbaloi dengan duit yang dibelanjakan dengan makanan yang memang sedap.. hehehe.. jangan pulak makan kat sini selalu unless korang memang mampu dan parents korang keje cop duit.. heaven okey!!

Eh kejap, tak best la entry letak gambar makananan jer kan? mestilah kena selit gambar we'olls sekalian.. nanti korang tak percaya pulak aku memang melantak kat sini.. kan.. kan..



kak Mimy excited dapat makan.. yum2.. sedap!!



aku pun nak jugak kan.. semestinya lahh~



this is kak Norli, she is so kind and sweet person.. ;)



three of us : kak Mimy, aku and kak Norli.. mintak 
tolong waiter Delicious ni amikkan gambar.. hehe..



Gambar tak habis kat dalam Delicious jer.. time nak balik tu nampak pulak ada deco-deco kat luar yang simple but nice (ekceli tempat menunggu) so ape lagik, terus la posing-posing mesra di tempat kejadian.. hahaha.. memang camwhore kitaorang kan??



kak Mimy ngan aku.. alwez together-gether taw..
sweet kan?? dah la dua2 comel gitu.. jgn jeles!!


of coz, kak Norli jugak.. kene paksa ngn kitaorang 
amik gambr kat sini sbb kaler baju dia dah same ngan
bantal kat belakang tu.. ala2 model Delicious jer..



Thanks to kak Norli for your special treats.. seronok sangat dapat having lunch ngan kak Norli taw, banyak story yang sempat kitaorang share dan gosip2 bersama.. hehe.. having her as AGM and sister kat GIA adalah sesuatu yang sangat berharga yang aku ada.. kini, kak Norli sudah berada di tempat baru means she leaves TM dan mulakan kerjaya di tempat baru Sime Darby.. wish her a very best and may our friendship in GiA will remains forever..


Tetiba sedih end of entry.. T_T
No more kak Norli kat GIA..
huhuhu~


Thanks for read my blog!!! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...