My Followers

Wednesday, June 1, 2011

Fast 5 best muvie ever!!!

Hello Readers!!

Aku dah berjaya untuk tengok muvie nih.. perghh!! best muvie ever aku cakap korang.. aku rasa sangat berbaloi tengok muvie ni ngan adik aku hari tu.. kitaorang tengok kat Cineleisure jer.. sebab rasa macam tak ramai orang kat sana kot.. memang jangkaan kitaorang tepat.. seat pn tkde la bawah sangat sampai kene dongak bagai.. sedang cantikk jer lah~




Disebabkan aku ni bawah budak yang masih belajar, smua aku la yang kene support kan? senang idup ko kan? nasib baik adik sendiri tau.. huhu.. 

Aku tak berapa reti la nak review cite nih, tapi yang aku tau jalan cerita menarik, tak bosan, aksi pun mantap, lagu terbaik, pelakon hensem dan cun, gambar tak malap, aku tak tido dalam panggung, happy ending dan bile dah ending aku rasa macam nak ulang cerita ni balik.. what do u aspect more readers??? hahaha.. aku bagi rate 10 bintang penuh lagik.. 

If korang tak pergi tengok, memang la korang rugi.. dari ape yang aku baca Fast 5 ni merupakan penutup Fast Furious niiih... itulah yang digabungkan pelakon-pelakon dari Fast Furious 1 - 4 dan terhasilnya Fast 5.. memang superb la cerita ni.. takleh nak digambarkan dengan kata-kata.. 

Aku tak tau la saat entry ni publish, Fast 5 ni masih ditayangkan kat panggung or not aku tak sure ea.. boleh semak di panggung berdekatan korang.. if ada lagi, korang memang patut tengok lah.. aku jamin korang juga berpuas hati ;)

List of Fast Furious characters
  • Vin Diesel as Dom Toretto - a professional criminal, street racer and fugitive. 
  • Paul Walker as Brian O'Conner - a former FBI agent turned criminal. He is in relationship with Mia Toretto.
  • Dwayne Johnson as Luke Hobbs - U.S Diplomatic security service agent.
  • Jordana Brewster as Mia Toretto - Dom's sister and girlfriend of Brian O'Conner.
  • Tyrese Gibson as Roman Pearce - Brian childhood friends.
  • Ludacris as Tej Parker - Brian and Roman's friend from Miami.
  • Matt Schulze as Vince - Dom's childhood friend.
  • Sung Kang as Han Seoul-Oh - street racer and Dom's business partner in the Dominican Republic.
  • Gal Gadot as Gisele Harabo - a former Mossad agent and love interest of Han.


suke la tengok Brian nih.. laki tough n maskulin yaww.. 
ahaks! tetiba macam in love pulak.. oh Brian~


best muvie setakat ini untuk tahun 2011..
ada review muvie lain lagi.. 
entry akan datang.. wait ahh~


Thanks for read my blog!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...