My Followers

Wednesday, April 20, 2011

A Gift from Singapore.. I Loike~

Hello Readers!!!

Ekceli nak publish last week entry ni tapi schedule harian sangat la penuh.. tak sempat-sempat nak menaip entry.. oh sangat busybody buzy tau.. mana nak siapkan keje sendiri, mana nak siapkan keje boss bagi.. uiks! baru kusedar semua keje aku dah siap rupanya.. hahahaha... terasa berbaloi-baloi keje banyak last week!!!

Itu baru intro entry, ni baru nak cerita nih.. last week Incik KA balik dari Singapore.. eceh2.. sekarang dok cite pasal Incik KA jer ea.. eh! baru nak start entry pasal dia ni tau.. hahaha.. dia pergi pun ada jemputan kenduri kawen kazen dia kat sana.. aku pun ape lagik, kedip-kedip mata mintak nak ole-ole dari singapore.. of coz la cair kan.. 


Pening kepala Incik KA nak beli ape kat aku tak tau.. so, pikir punya pikir dia pun belikan aku special ole-ole.. amboii, nak beli benda ni sampai ke Singapore yer.. macam kat KL takde? oh tak pe, yang penting Incik KA yang belikan..






Tengok beg, Dior aku cakap ko.. i dont 
expect this okeh! huhu~


Dah tengok beg kertas tu mesti la nak tau ape isi dalam kan? korang rasa ape yang ada kaitan dengan product Dior ni ek? Perfume? Cosmetic? Accessories? korang teka la sampai besok pun korang tak tau kalau aku tak bagitau.. muahahahaha.. sangat jahat gitu.. dah la aku pun tak sampai hati buat korang tertanya-tanya.. 



I got this special edition set.. aku ni bukan branded
person la.. so, aku tak tau sangat pasal benda2 ni sumer..
Incik KA dah belikan.. aku terima saje!!




Set Diorsnow, ni sume saiz kecik-kecik jer.. more to 
skin care.. ada Day Serum, Day Creme, UV Shield, 
Foundation and Night Serum..


Including this too!!


Miss Dior Cherie perfume.. bau memang taste aku tau.. 
pandai Incik KA pilih.. hehee.. sayang kot nak pakai..
aku pakai bile pergi dating ngan Incik KA jer.. jimat =P


Terima kasih Incik KA for this lovely ole-ole from Singapore.. kalau dia bagi aku Fridge Magnet gambar singa Merlion tu pun aku dah happy.. sure ker? hahaha.. poyo nak bajet rendah diri.. well, aku memang cenggini kan.. baik tau.. sape lagi nak puji.. lagipun aku tak demand nak perfume ni.. asalkan dia pergi dan balik dengan selamat dari Singapore aku dah happy.. hari-hari dok sms.. tak kisah rate mahal.. hehehe melambung bill maxis aku~


Hadiah birthday nak mintak ape ek?
hermm.. kene pikir dari sekarang ni.. 
padahal lagi 2 bulan.. hahaha~

Thanks for read my blog!! 

2 comments:

liyana said...

uik skandal baru ni... hehe

RedLife2Love said...

haipp.. ape skandal2 pulak.. hehehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...