My Followers

Friday, April 1, 2011

Barang Free, Gile Tak Suka!! hehehe~

Haiii Readers!!!

Betul la kata orang "Tuah ayam nampak di kaki, Tuah manusia siapa yang tahu" kan? korang percaya dengan kata pujangga nih? aku mungkin percaya sket la dalam 0.00001%.. hahaha poyo lebih..  

Wah! macam memang betul-betul bertuah aku nih.. yelah, dok menjaja tepi jalan kat blog pasal tuah nih.. yang pasti takde kaitan dengan Hang Tuah cerita zaman Melaka dulu-dulu.. ni nak cerita pasal aku yang bertuah sebab dah la cantik, pasni akan bertambah cantik dan berseri.. perasan pulak.. larikkkk~

Okey, aku tau korang mesti kata ntah ape-ape aku merepek ni kan.. hehehe.. sila bawak bersabar ye kawan-kawan.. tarik nafas panjang-panjang sebab aku takut korang akan stress tahap gaban kat aku lepas tengok gambar-gambar yang aku nak show off kat korang.. 

Eh nanti dulu.. tak best la kalau bagi tunjuk awal-awal kat korang kan? meh baca aku bebel panjang-panjang dulu.. buleh?? ape? ops.. aku dah dengar suara orang kutuk-kutuk aku la.. hahaha.. gile sengal aku nih.. 

Nah tengok gambar ni puas-puas yer..


itu lipstik and mascara bobbi brown, lip gloss shu uemura, 
and last but not least eye shadow laura mercier.. 













Jap belum abis lagi.. ni baru sikit..










ada lagi yang mahu ditunjuk..















ini pula rangkaian foundation, concealer and base cream 
dari shu uemura, laura mercier and stila.. banyak kan?









Eh sebentar, ada nak tunjuk gambar yang last pulak..





















semua product yang aku dah susun cantik-cantik bagi korang tengok..
khas untuk korang yang baca entry ini.. tadaaa~





So, ape korang rasa bile berada di tempat aku? Bertuah kan? Gile tak bertuah dapat barang free.. iye I repeat ITS FREE!!! okeh.. nak suruh aku beli cosmetic brand kat atas ni tak dapat la.. aku barang make up cap mydin jer (ok tipu).. 

Semua barang free seperti di atas adalah ikhlas pemberian my officemate sis Aishah Sultan Mydin yang very shoppaholic.. she will terjah all the new promotion about cosmetic.. bile dah beli pun banyak, banyak jugak la free gift kan.. dengan murah hati, dia campak la barang-barang ni sket kat aku ngan my member kubikel sebelah sis Mimy.. tapi member sebelah awal-awal dah rembat product M.A.C tau.. tak kesah, product aku pun gempak jugak.. hehehe..


maaf, gambar besar takde.. ni je yang mampu.. =)
that's her.. my luvly sis Aishah ^^


Lepas ni, bermake-up sakan la aku ke office kan.. product make-up dah mahal.. rugi tak pakai kan.. simpan lame-lame pun expired and not good for your skin yer.. make sure habiskan product cosmetic korang within the time period.. pastu baru boleh beli yang lain.. ape-ape pun jangan membazir..

Oh ya, aku takde  niat pun nak menunjuk kat korang tau.. aku hanya share ape yang aku dapat jer.. dont think negatively yer.. tak baik.. hermmm~


Sekian ^^



When it comes to buy things.. im stingy~
When it comes to free things.. im happy!!
Merepek lagi kan.. abaikan!

Thanks for read my blog!!!

3 comments:

liyana said...

weh bestnyer! giler kentang! sila serahkan kt aku selai dua.. hhahaha

Lia said...

wah.. mmg bertuah sbb dpt semua brg2 tu free.. baik kawan yg bg gift tu ye.. weeee

RedLife2Love said...

liyana: mmg kentang beb, bile pakai rasa flawless je muka.. mcm artis ko.. hehehe~ =P

Lia: hermm.. mmg bertuah macam tak percaya jer ada product ni dlm koleksi mekap.. hrp beli sndiri mmg takde la.. tak termampu.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...