My Followers

Monday, March 7, 2011

Sabtu Yang Tidak Terancang

Hi Readers,

Its been a long time tak menyemak entry kat blog aku nih kan.. hehehe.. mohon ampun maaf dipinta ye semuanya.. sekarang ni dah busy women.. aku dok sebok kat blog orang jer, blog sendiri terabai.. so sadis kan? takpe, ni aku tengah ada story nak publish kat blog aku.. 

Nak dijadikan cerita, last Saturday abang aku offer 4 free ticket premiere.. tapi aku nak tau gak cite per kan.. sekali tengok tajuk.. "HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA" tuh.. cite tak kua kat panggung lagi tapi aku dah pegi tengok.. jeles tak korang? hehehe.. mula la operasi aku mencari geng nak pergi beronggeng tengok premiere nih.. punya la payah kot, last minute arrangement ramai member2 dah ada planning sendiri.. 

Tapi nasib la dapat gak aku member peneman cik Liyana bersama housematenya kak Za.. berganding la kami bertiga ke Cineleisure The Curve.. best okeh cite nih.. aku memang teruja menontonnya.. lagi-lagi free kan.. bek korang pergi tengok sendiri movie ni kat panggung, bangga dengan KRU studio sebab berjaya buat cite yang canggih cenggini.. 

Kasi preview poster sket.. ^^

Dah puas tengok pelakon-pelakon hensem nih, isi perut yang lapar dengan meal yang dah lame tak makan.. tetiba Liyana suggest makan kat IKEA.. mesti korang dah boleh agak aku makan ape kan? ape? ape? ape?

Tadaa~~

Meatball 10 biji = RM8 (tgh offer okeh)

Dah tengok wayang, makan meatball 10 bijik.. pastu ape lagi? balik la.. hujan dah turun mata pun ngantok kan.. huhu.. aktiviti di petang hari.. TIDO~~

Sampai je rumah, aku rehat kejap pastu keluar balik.. pegi mana plak la ek? sambung next entry la.. nak rest jari2 jap.. =P


50% energy dah abis.. 
tak sempat nak recharge~
Thanx for read my blog!

2 comments:

liyana said...

hehe ko pun apdet jgk :D
eh jadi ke pegi housewarming mlm tu? :)

RedLife2Love said...

apdet la sket2.. tetiba rasa rajin nk mengarang.. ngeh2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...