My Followers

Friday, March 11, 2011

Percutian ke Korea


Matta Fair kembali lagi untuk sesi pertama bagi tahun 2011.. memulakan hari yang pertama pada 11 March 2011 (today okeh!) sehingga 13 March 2011 sahaje.. so, korang dah ada planning nak pergi holiday mana-mana ker? Jangan ketinggalan untuk cuci-cuci mata pakej yang sesuai mengikut pilihan korang.. 

Aku pun planning nak pergi, tapi macam tak kesampaian jer hasrat.. aku mungkin akan ke Ipoh this weekend.. ada jemputan kawen sahabat ayah aku.. huhu.. korang yang pergi, jangan terlalu taksub yer dengan pakej yang ditawarkan.. pikir betul-betul sebelum buat keputusan.. 

Selamat Memilih Percutian Anda!!


Bile nak tunai impian pergi Korea nih..
Tiap-tiap tahun masuk list azam baru.. 
Tajuk entri macam best je kan? tetibe..
Thanks for read my blog~

2 comments:

liyana said...

erm.. psl matta fair ni, aku de borak2 ngn akak umah aku hr tu. dia ckp kawan dia tertipu sbb pegi matta fair dah byr 4k nak p tour europe, skali dh dekat date, pegi balik kt company tu, rasa tertipu sbb rupanya company tu xde lesen ke ape tah utk trip overseas, matta fair suruh dorg buat promote utk overseas, dorang pun ikut,& orang byr gak duit, tp company tu still beroperasi sampai skrg, so mmg kena berhati2 lah.. :D

RedLife2Love said...

yeke beb? bahaya kan mcm tuh.. dats why la kene careful pilih pakej2 nih, tgk agensi tu blh caye ke tak.. jgn terus percaya bulat2.. huhu.. kua duit byk2 kan dah rugi.. klu nk minx return mmg mimpi la dpt full payment tu blik kan.. haish! skrg ni org nk menipu mcm2 cara.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...