My Followers

Tuesday, March 29, 2011

Pandanganku Macam Kuih Lapis?

Korang pernah tak tetiba jer pandangan jadi macam nih?


Semua yang korang pandang, nampak dua lapisan (macam kuih lapis)..
Giler boleh juling bijik mata tengok lame2 kan?

Niat aku sebenarnya nak bagitau yang aku tengah "Headache" nih..

Oh!! Sakitnyer kepala aku.. berpinar jer rasa.. 
berdenyut2 okeh.. tak tahan dah nih.. 



Tapi, alangkah bahagianya rasa kalau....






Kalau ape? 
(buruk plak bunyinya kan.. muahaha)







Jikalau.. ??



Kalau ada orang sudi picitkan kepala nih..
sungguh nikmat rasanya.. hehehe~



Dah telan Aktifast tadi..
Masih pusing2 lagi..
Need some rest..


Thanks for read my blog!!

2 comments:

liyana said...

oh bestnye kan ade org picit kan.. hehe lg2 la buah hati yer... hehehehe

RedLife2Love said...

mmg best.. macam kat spa je rasa.. ko boleh la tak lame lagi ada org tlg picit.. nk manja2.. aku? suruh jari sndiri la picit.. hehehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...