My Followers

Wednesday, October 13, 2010

Tolong Jangan SELFISH boleh tak??


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Tak puas lagi.. sambung sampai bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lagi bawah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Rasa macam nak tembak jer orang yang pandai-pandai buat keputusan ikut kepala hotak dorang sendiri, so selfish okey.. tau la korang tu sumer orang atasan.. aku ni hanya la pekerja bawahan.. tapi cuba la buat keputusan mengikut keadaan semasa dan kesenangan semua pihak.. tak guna belajar tinggi-tinggi, ada ijazah bergulung-gulung, pastu keje dapat pangkat besar.. tapi semua tu letak dalam tong sampah.. bengang gile wehh!!! 


Entry habis kat sini
Thanks for read this blog~

3 comments:

Mimy Hamid said...

yer yer...sakit jiwa tgk kerenah orang besar besar ni

Girl Girl said...

aku rase aku tahu pasal ape...

RedLife2Love said...

kak mimy: tau takpe! mencikk~

diana: mmg harus la ko tau kan.. ko part of it jgk!! =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...