My Followers

Saturday, October 23, 2010

One Utama and Domino's Pizza Delivery

Just because today is sis Nazihah birthday, i would like to treat her well since i tak bagi her special present.. hehe.. tak tau nak bagi ape on her 21st la.. so, i decide to spent time with her kat One Utama (OU) saje.. plan nak watch movie You Again (biasala bawak teenage besday girl) so movie pun ala-ala teenage gak la.. hermmm tapi show tu lambat dan takut tak sempat nak shopping jadi we cancelled to watch movie.. hanya jalan-jalan masuk satu kedai ke satu kedai yang lain..

Oh almost 4 hours jalan2.. kakiku sudah penat kot.. we drop by kat Baskin Robbins untuk seketika.. silakan order your favourite flavour please?? 

my faveret ice cream = mint!!!

my sis choose milk chocolate flavor..

Gambar tak habis di sini jer tau.. of coz la gambar kitaorang tengah makan ice cream yang sedap tapi mahal nih terselit gak.. nak makan selalu tak dapat la kan.. sesekali sesekala boleh la kot.. hehee.. jimat cermat sket~

ni dia besday girl.. merah!!

ni tukang belanja.. purple!! =P

Dah puas memenatkan diri berjalan satu OU.. tipu jer.. tak kuasa ah nak pusing semua wing kat OU tuh.. kaki pun dah penat.. ekceli mula2 datang ngan my parents tapi half way jalan2, dorang dah balik dulu sebab my dad tak larat nak jalan lagi.. so, my sis Nadya yang tinggal area sg. Penchala terpaksa amik kitaorang dan hantar balik rumah kat Cheras.. gile kejam kan? 

Uih.. hantar bukan sebarang hantar tau.. dapat bawak balik pizza domino's lagi.. aku jugak la yang bermurah hati belanja seisi rumah makan besar on my sis Nazihah punya besday.. sekali semua dapat makan.. meh tengok brape banyak aku order.. memang pecah perut melantak makan malam tuh.. muahahaha..

tengok? semua sekali RM9*.**

Ni semua gara-gara share beli kupon domino's RM20 ngan sis Mimy.. aku belasah order 3 large pizza pastu dapat 3 regular pizza free.. pastu aku belasah lagi guna kupon 1 regular pizza free.. tu yang ada 4 kotak regular pizza tuh.. hahaha.. memang betul-betul makan kitaorang malam tuh.. sangat puas hati semua orang makan dengan gumbira..

Since sis Nazihah punya besday yang paling last every year, tu yang buat makan besar sekali gus.. merangkumi semua orang punya celebration besday sekali.. jimat kan? 


Okeh, habis dah cite besday celebration..
Thanks for read my blog~  

4 comments:

liyana said...

aku pun suke mint flavour. hehe
eh ko beli ek domino nye kupon tu? aku x beli pun. smgt dorg bercerita promotion domino. aku buat2 minat jek. haha

RedLife2Love said...

yeke? sdp kan? aku mmg faveret flavor nih.. hehe..

aah aku beli sharing ngn kak mimi.. tu yg dah ada kupon, beli jer la murah sket.. =)

Mimy Hamid said...

kupon sharing kann...terbaekk

RedLife2Love said...

k.mimy: haruslah, jiran sebelah kan.. sharing is caring la katakan.. cewah~~ hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...