My Followers

Wednesday, October 27, 2010

Life As We Know It with Incik A


Amboi-amboi tajuk sangat takleh blah kan? dah lame tak kua cite pasal Incik A kan.. kan.. bukan tak nak cite, tapi memang dah takde cite.. takde la entry nak dibuat.. since kitaorang dah sangat-sangat jarang hangout bersama tu la pasalnya kurang entry pasal Incik A.. hehe.. 

So, last Friday jadilah plan kitaorang nak hangout bersama selepas 2 kali plan hancur musnah lebur di bawa angin.. cewah! bahasa agak jiwang di situ ea.. ngeh3x.. as always, Incik A akan pickup aku kat ofis after kerja.. petang tu, dia gak lambat sampai sebab jalan yang sedikit jammed! sigh~

Tak kisah pun, bukan salah dia.. asalkan Incik A sampai amik aku sudah.. kebiasaannya aku akan booking online cite yang kitaorang nak tengok sebab malas nak buang masa beratur.. sampai jer Midvalley terus pegi amik tiket kat reservation kaunter.. bereh kan? ada masa lebih kurang 45 minit untuk makan before masuk wayang.. 

Macam biasa, kitaorang makan kat food court jer.. Incik A ajak makan kat Carls Jr. tapi aku tak nak sebab macam membazir jer, sedap lagi makan kat McD.. murah pun murah.. hehe jimat kos.. malam tu kitaorang makan western food.. feeling omputeh sebab cite yang kitaorang nak tengok pun omputeh gaks.. 

Disebabkan aku yang plan jadi aku la yang pilih nak tengok cite ape.. aku pun pilih tengok cite seperti di bawah :



Life As We Know It

Sinopsis cite ni aku malas nak selitkan kat sini.. rasa-rasa cam nak pergi tengok, pergi jer la tengok.. tak rugi pun duit korang.. best la cite nih.. aku suka.. hahahaha.. paling penting Josh Duhamel dan Katherine Heigl berlakon.. best la kowt.. cerita ada gembira, sedih, romantik dan komedi.. tapi sesuai untuk 18 tahun ke atas sajer.. hehee.. ada feeling-feeling noty sket.. aku tetap bagi 4/5 bintang untuk movie nih =P

Cane la kalau jodoh aku cam cite ni ek?
hermm.. so unpredictable taw..
Thanks for read my blog~

4 comments:

Mimy Hamid said...

ko tak citer kat akak pun citer ni...sila bg sinopsis

liyana said...

aku teringin nak tgk cite ni weh.. adeh la bile ntah nk p tgk wyg.. hehe
nk tgk cite hisss yg malika blakon tuh. cam best

RedLife2Love said...

k.mimy: eh ika ada ckp la tpi tak ingat tajuk cite ni jer.. huhu~

yana: tengok la..best cite dia..tak boring pon.. ko nk tgk cite hindustan jer.. dah lame aku tinggalkan zmn itu.. hehe~

liyana said...

weh, sila la apdet belog ni.. bersarang dah ni.. hohoh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...