My Followers

Thursday, September 23, 2010

Hari Raya 1431H - Part 6

Sudah hari raya keenam.. selamat berada di rumah KL, rumah yang sangat luvly.. hermm.. my parents tengah berpuasa (puasa 6 la).. but, me and my lil' sis Nazihah tak puasa.. hehe.. so, my lil' sis pun plan la nak makan laksa.. tu yang buatkan jugak la laksa.. superb tau laksa yang dimasak oleh aku itu.. terbaik!!

tadaa.. inilah laksanya.. 
sungguh meleleh air liur kan?

*pix di atas hanya ihsan mr.google jer.. hehe..
kira laksa yang aku buat lebih kurang cam
dalam gambar tu la.. lupa nak amik gambar..

Semua orang dalam rumah aku makan bertambah-tambah.. tak cukup semangkuk.. hehe.. lihatlah betapa hebatnya penangan laksa ayak tangan aku ini.. ops! janganlah marah kalau aku terlebih memuji diri sendiri.. sape lagi nak puji kan.. kesian aku.. kan.. kan.. kan..

Aku pun dah lame tak makan laksa ni, boleh tumpang semangkuk dua.. bile dapat makan tuh.. rasa puas anak tekak nih.. pasni aku ada masak lain lagi.. tetiba rajin memasak pulak bila tiba hari raya ni.. nak tau ape? i will publish kat next entry.. =)


Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin 

2 comments:

liyana said...

sodap eh laksa.. teringin pulak tgk, nk cari kt pasar mlm la hari ni.. hihi

aku tagged ko ni. sila buat.. :P
http://liyanadz.blogspot.com/2010/09/contest-senyuman-maneh_29.html

RedLife2Love said...

liyana: hehe.. sedap!! tetiba teringin ek.. sila2 hari ni pn ada psr mlm kan.. boleh pg carik.. =)

terima kasih sbb tag aku..
nnti aku join yer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...