My Followers

Wednesday, September 15, 2010

Dolu-dolu VS Sekarang

Baru tibanya bulan Puasa, mulalah kedengaran lagu-lagu raya berkumandang di segenap kedai-kedai menjual CD.. tokei kedai pun amik kesempatan la menjual CD lagu-lagu raya.. sekarang banyak juga lagu raya ciptaan baru para komposer tanah air.. tapi aku tetap suka dengan lagu raya versi dolu-dolu.. feeling leleh beb.. tangkap 'dalam' wa cakap lu.. hehehe..

Lagipun lagu-lagu raya versi moden ni macam takde makna.. buat buang masa je compose lagu yang ntah ape-ape tuh.. bek la dengar je lagu-lagu lama.. walaupun lama, tetap layan kan.. aku pun tak terkecuali, bila nak raya ada la lagu faveret yang menjadi halwa pendengaran.. korang pun mesti ada kan? 

Meh le kite layan lagu raya pilihan aku tiap tahun.. 


Anuar Zain ft. Ellina : Suasana Hari Raya

Black Dog Bone : Cahaya Aidilfitri

Khairil Johari Johar : Sepasang Kurung Biru


*Macamana dengan korang pulak? ape lagu raya pilihan hati? hehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...