My Followers

Tuesday, August 24, 2010

Wallpaper Anda?

Girls Generation / So Nyeo Shi Dae (SNSD)

Aku choose this wallpaper untuk my current PC office.. hehe.. cute kan? aku pilih wallpaper ni sebab aku suka tengok minah2 Korea yang cute nih.. SNSD ni adalah antara group yang agak fames ketika ini kat Korea sana.. layan la lagu-lagu dorang nih.. terasa seperti nak menari bersama.. goyang-goyang sket!!

Suka dengar lagu run devils run by SNSD.. best taw =)

*ekceli tengah bosan tahap hyper kot tak tau nak watpe.. huhu~

6 comments:

liyana said...

aku pun bosan weh. baru pas balut raya gift. nasib division aku order 5 je. huhu

RedLife2Love said...

liyana: yela..bosan sgt nih..huhu.. tak tau nak buat ape kan..dah la tgh bengang gak nih, dok draft entry tibe2 hang..bile refresh ilang sume.. hampess tul~

liyana said...

lah yeke? bukan dia autosaved ke? sian ko.. xpela taip je balik.. ehehe

RedLife2Love said...

liyana: tula, aku pn ingatkan dia autosaved sdgkan tgh aku taip tu kjp2 dia save kan.. sekali bile dah hang aku refresh blh hilang sume.. tensen kejap terus tak nak smbung dah.. biarkan ter'hang' cmtu jer.. nnti bile2 dah dpt mood baru taip balik.. huhu.. dah pnjg kot aku taip tadik.. hwuaaaa.. mencik taw!

liyana said...

hehehe.. cian ko.. xpe tunggu la mood nak menaip dtg dulu ek. hehe

RedLife2Love said...

liyana: tula..nk tunggu mood tu dtg blik ntah bile la..huhu..sbr je la di bln puasa nih.. hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...