My Followers

Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan 1431H


Hari ini adalah hari pertama bagi umat Islam seluruh dunia menunaikan ibadah puasa.. bulan yang penuh dengan keberkatan.. bulan yang mulia untuk kita bersama-sama memuhasabah diri menjadi umat yang lebih baik untuk masa akan datang..

Oleh itu, aku terlebih dahulu memohon maaf jika aku ada berbuat kesalahan, baik yang tidak sengaja mahupun yang disengaja, semoga kita dapat menjalani ibadah puasa dengan kusyuk, sabar, diberkati dan dirahmati Allah s.w.t, InsyaAllah~

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semuanya..

*Penuhkan ibadah bulan Ramadhan ini dengan amal kebajikan..

4 comments:

liyana said...

selamat berpuasa jugak! mintak maaf klu ade slh silap sepanjang kte bkawan. cewah! hehe

RedLife2Love said...

liyana: selamat berpuasa juga.. sori lmbt rply komen nih.. baru teringat.. hehehe.. aku dah lame maafkan ko.. aku pn minx maaf gak klu aku ada buat salah kat ko spnjang kite bkwn yer.. =)

liyana said...

hehehe... 0-0 la yer..

RedLife2Love said...

liyana: yup beb.. 0-0 = 0 la kan? suka..suka.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...