My Followers

Wednesday, July 7, 2010

Tips Pikat Lelaki

Entry kali ni aku nak membebel bagi tips macamana nak pikat lelaki.. macam la pandai sangat nak memikat kan.. takpe, nak sharing jer pun..

Tips ni khas untuk para gadis tau cara bagaimana untuk pikat lelaki. Tapi tips ni hanya untuk korang yang belum berpasangan jer tau.. single and available.. Korang yang dah ada buah hati pengarang jantung jangan gatai nak cuba pikat yang lain pulak yer.. tak baik okey! jadilah kekasih yang setia pada satu~

Mari kita mulakan tips seperti berikut :
  • Sentiasa tersenyum dan jangan bersikap sombong apabila berinteraksi dengan mereka.
  • Pandai masak adalah ciri-ciri utama mengapa lelaki mudah terpikat dengan anda.
  • Berpewatakan menarik mampu menarik minat mereka.
  • Lakukan ape yang mereka suka dan jangan buat ape yang mereka tak suka.
  • Jujur dan sentiasa merendah diri.
  • Lelaki sukakan wanita yang berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu.
  • Mempunyai tingkah laku yang baik dan berlemah lembut.
  • Bijak menyesuaikan diri dalam apa jua keadaan.
  • Jangan terlalu mengongkong.
  • Setiap kali berkomunikasi dengan lelaki ni, jangan lupa gunakan bahasa tubuh yang anda tahu seperti mata dan tangan.
Itu saje tips dari aku buat masa ini.. nanti kalau aku rajin, aku bagi lagi tips lain ek.. 

Kepada gadis single, semoga berjaya!


*aku dah try dengan Incik A, agak berjaya la jugak.. hehehe..

6 comments:

liyana said...

suke! hehehe

Mimy Hamid said...

akak memula je taktik...pastu..hihihi nasib la

RedLife2Love said...

liyana: aku pun suke =P

RedLife2Love said...

kak mimiy: sama la ngn ika, sekarang ni belasah jer mana yg okey.. hehe =)

Ashley Quinn said...

belasah jer mana yg ok????

RedLife2Love said...

AQ: hehe..ikut kesesuaian ler..=P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...