My Followers

Friday, July 2, 2010

TAG Feelin' So HOT?

Dah lame tak membuat TAG.. 

Aku tak kene tag pun, tapi aku saje suka-suka nak buat tag ni dari syeedaghazali

Anda rasa anda Hot?
Sometimes.. tapi sekarang biasa jer kowt~ 

Bila kali terakhir anda makan  pizza?
Sunday - 20 June 2010 (celebrate father's day)

Lagu terakhir yang anda dengar?
I Surrender by Celine Dion

Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Bergayut telefon dengan Incik A ler~

Selain nama sendii, anda dipanggil nama ape?
Ika dan Tikah

Tag lagi 8 orang :
1. sis Mimy
2. Diana
3. Liyana Ariff
4. Yanie
5. sis Nadya
6. sis Kella
7. sis Liyana HR
8. Liyana Nordin

Siapa orang no 1 kepada anda?
Jiran kubikel sebelah kat ofis.. sama-sama secretary GM

Katakan sesuatu kepada orang no 5
Bagi Umar adik.. nak tambah anak buah lagik.. lalala~

Orang no 3 ada hubungan dengan sape?
Dengan tunangannya Incik Adzreel.. yeke Yana?

Bagaimana pula dengan no 4?
Yanie dah kawen daa.. dengan suaminya la.. Abg E

Pesanan buat orang no 6?
Hepi-hepi selalu~

Kata-kata cinta untuk orang no 2?
Cepat kawen ek.. aku nak makan nasi minyak ko dulu..

Adakah orang no 7 dan no 8 ada persamaan?
Both name Liyana.. so sweet!

Berikan 5 yang anda tau tentang orang yang men-tag anda
1. Seorang Perempuan
2. Ada bf doctor wannabe
3. Menjual beg jahitan sendiri
4. Lebih muda dari aku.. lol~
5. Blog sangat menarik!

Perasaan anda buat tag ini?
Best coz' now i feelin' hot oredi.. hahaha ^^


*siap akhirnya tag hot-hot nih.. bile dah siap tertanya pulak ape yang hotnya ek? hehe tak paham aku.. kompius! =P

4 comments:

a kl citizen said...

salam ziarah dan perkenalan

rajin ika menjawab tag ya...

liyana said...

ehehe...betul la tu cik ika. dgn sape plk lg kan.. ;)

RedLife2Love said...

a kl citizen: terima kasih sebab sudi ziarah blog i ni yer.. salam perkenalan jugak dari i.. rajin2 la singgah sini yer.. i will singgah urs pulak.. thnks!

rajin tu tidak la, suka2 je buat tag nih~ nnti klu ada tag la i yer.. =)

RedLife2Love said...

liyana: hehe..takut salah eja je nama tunang ko tuh.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...