My Followers

Thursday, July 29, 2010

Nyanyi Sampai Hujan

Merujuk kepada entry semalam.. pasal Belated Birthday Celebration for Q2 tu la.. kan ada makanan special Lasagna kan? hermm.. aku ada la jugak buat order 1 tray "beef lasagna" untuk bawak balik bagi kat family aku makan.. untuk besar tray tu harganya RM50 sahaja..  korang pasti akan teruja dengan kesedapan dan kemavelesannya!! tak rugi wooahh.. 

Disebabkan tray itu terlalu besar dan sedap, aku pun SMS la Incik A, aku suruh dia datang amik Lasagna tu sket malam pas maghrib.. sebab Incik A suka makan lasagna.. baik tak aku? baik kan.. kan.. kan.. hehe..

Tapi Incik A reply macam tak berbaloi jer dia datang amik lasagna jer tak dapat nak lepak-lepak ngan aku.. alolorh.. kecewa sungguh bunyinya.. a'ah ek, betul gak tu.. macam tak berape nak best la dia datang semata-mata nak amik lasagna jer kan.. aku ok jer dia ajak aku lepak kejap.. terus la Incik A suggest pergi karaoke kat 

e-box karaoke Endah Parade,
Sri Petaling

Ini memang faveret place Incik A la kalau dia nak menghilangkan suara dia di kala keboringan.. hehehe.. aku pun memang suka gak menyanyi bagai ni.. mengasah bakat yang tak berapa ada.. tu yang ikut jer la Incik A sebab dah lame tak menyumbangkan lagu.. best jugak kan.. 

tengok tu, bukan main feeling aku menyanyi kan?
hahaha.. giler perasaan saje.. 
gambar credit to googles search sahaja yer.. 

Lepas habis menyanyi bagai, terus la Incik A hantar aku balik.. balik jer rumah terus terbongkang tidur.. heaven!! hehehe~


*aku je la yang banyak nyanyi pun semalam.. sonoknyer tapi macam tak puas la.. nanti kite pergi lagi yer Incik A?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...