My Followers

Tuesday, July 6, 2010

Kopitiam Mari

Sekarang ni banyak kopitiam yang tumbuh bagaikan cendawan kan? antara yang aku tau, Hailam Kopitiam, Paparich, Old Town White Coffee and more rite? tapi kali ni aku nak share 1 lagi kopitiam yang aku dan Incik A suka lepak.. hehe nak tau katner? let's check it down ya!

Here is the place :

Auntie Kopitiam
Lot 1-20B & 1-20C, Wangsa Walk Mall, 
Wangsa Avenue, Jalan Wangsa,
Perdana 1, Wangsa Maju, 
53000 Kuala Lumpur

Best tu dapat lepak kat sini.. kalau kitaorang pergi sini, mesti dan wajib order air Lemon Strawberry.. memang sangat fresh.. kitaorang akan singgah sini lepak-lepak minum air dan take light dishes untuk alas perut la kononnnya.. suatu kemestian untuk both of us.. cuba korang tengok gambar-gambar kat bawah nih..

~Lemon Strawberry~
korang nampak tak penuh strawberry 
tu dalam gelas aku.. heaven!!!

tu dia strawberry.. manis dan segar.. baru petik
dari ladang kowt.. hehee.. sedap..

Seperti kopitiam lain, Auntie Kopitiam ni ada jugak menyediakan makanan ala carte lain seperti Nasi Lemak, Laksa Sarawak, Roti Bakar dan banyak lagi.. dan makanan kat sini pun sedap dan not bad jugak.. Yummmy!! aritu aku nak order fries tapi mesin rosak pulak.. adooiyaii aku kecewa.. pastu Incik A ganti dengan 

Roti Bakar Sambal Telur

Pergghhh.. pedas seyhh.. tapi tengah lapar kan.. sumbat jer la.. hehe.. order 1 set jer dan share berdua.. "sharing is caring" lagipun pas tengok movie nak makan heavy sket la.. kang dah makan kat sini banyak kenyang pulak kan.. hehe..

Nanti nak lepak sini makan yang lain pulak.. pastu aku story lagik.. orait? 


*untuk lunch kitaorang makan kat popeye.. nikmat kekenyangan di hari sabtu..

6 comments:

liyana said...

huiii...sodap eh...hehehe

kella said...

amboi... suka la! :D

RedLife2Love said...

liyana: sedap..faveret aku nih.. =)

RedLife2Love said...

kak kella: suka..suka.. hehe =D

Mimy Hamid said...

kopitiam memana...heaven la roti

RedLife2Love said...

kak mimi: tula,padahal buat sndiri kat uma pun boleh.. tapi nak jgk mkn kat kopitiam kan.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...