My Followers

Wednesday, July 21, 2010

Iceberg ke Ice Cream?


Aku rasa dah macam penguin kat atas ni keadaan aku sekarang kot.. aku ada kat ofis.. aircond ofis ni makin menjadi-jadi pulak sejuknyer.. before ni aku pernah tulis entry pasal aircond ofis aku rosak kan.. tak ingat? refer entri [sini] yer.. mungkin hari tu kontraktor tu dah godeh-godeh sistem aircond tu terus la servis sekali gamaknyer.. ni yang tibe-tibe aircond jadi sejuk sangat kot..

Aku rasa sejuk yang teramatnyer!! rasa nak balut badan ni dengan selimut tebal jer.. kat luar ofis pulak cuaca mendung hujan gitu.. hadoiii.. aku perlukan heater pulak buat masa ni.. tak larat la sejuk-sejuk sangat nih.. even dah pakai sweater, dah ternak lemak yang banyak kat badan ni pun tak dapat menampung kesejukan aircond ofis aku ni.. hahaha~

*kejap sejuk, kejap panas.. boleh nak demam tau!

2 comments:

liyana said...

aku pun sejuk gilos ni weh.. x hengat punye sejuk jugak kt sini..hoho..

RedLife2Love said...

liyana: sejuk da gigil2 dah ni tau.. huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...