My Followers

Tuesday, July 27, 2010

Grab that GCB! huiyeahh~

Last week aku ada tulis entry pasal new burger from Mcd rite? ala.. yang GCB burger tu la.. tak ingat jugak? hadoii.. [klik sini] untuk keterangan lanjut ye.. haha.. macam advertisement pulak ek.. 

Dan last week, aku dapat jugak men"try" this new burger tau.. Incik A belanja la.. hehe.. dia tak sampai hati nak keciwakan keniatan aku nak makan burger baru nih.. plan asal pergi Midvalley last friday nak watch movie.. cerita baru 

"The Sorcerer's Apprentice"

Beria la aku book kat GSC online tau nak tengok movie punya pasal.. sekali last minute aku jugak yang cancel tak nak tengok movie nih.. ntah ape-ape la aku kan? lagipun kepala aku agak pusing jumaat ari tuh, tu yang tak boleh nak fokus tengok movie nih.. tak pasal aku tido je dalam wayang.. lagi buat rugi duit kan..

Tapi kan.. bile dah balik aku tengok la preview cerita ni kat youtube.. rasa menyesal pulak tak pergi tengok aritu.. macam best pulak.. huhu.. rugi rugi rugi.. cerita ni macam berunsur magik la.. interesting movie actually.. kalau korang belum pergi, pergi la ek.. pastu review kat aku pasal movie ni kat aku.. hehe..

Oh ya! dah melalut jauh cerita movie pulak yer.. sowi mak inche' (sila cakap style Pah Bedah ek).. kita sambung balik pasal cerita aku makan burger GCB tu balik.. ermm.. aku dan Incik A memilih untuk makan Mcd kat groundfloor Midvalley sebab sure orang tak ramai sangat.. dan sangkaan aku memang tepat.. banyak tempat kosong..

Tak buang masa, kitaorang pun beratur la untuk mendapatkan menu pilihan.. Incik A pun terus order 2 set medium GCB meal.. excited nih nak try kan.. hehe.. meh aku tunjuk korang ape yang special sangat kat GCB ni.. 

pergh! tengok gambar burger kat luar box ni 
buat aku tak sabar-sabar nak makan tau.. yummy~

sekali dah buka.. tak serupa pun macam dalam
gambar kat box tuh! keciwa okey.. hampess tul..

Aku tak puas hati la jugak.. tak serupa langsung dalam gambar.. kalau ia pun kan, jangan la tipu customer sampai macam gitu sekali.. agak-agak la wehhh.. rasa daging ayam ni macam sate jer pun.. aku tau la, aku ajak Incik A makan "sate cucuk" kat restoran SGA kat permaisuri tu lagi best.. puas lagik.. tapi takpe.. aku dah rasa.. ni sekali jer la aku makan.. pasni tak nak dah.. 

Okey, abis dah cite pasal GCB.. hehehe~


*makan burger ayam special kat warung burger area umah aku lagi sedap, baru RM3.50 jer.. puas hati tau! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...