My Followers

Tuesday, July 20, 2010

GCB? Apekah Ia?


Di atas adalah burger keluaran terbaru dari McDonald iaitu GCB.. aku pun tak tau GCB tu stand for ape! korang boleh la join contest untuk dapatkan makna "G"  tu yer? lebih lanjut sila [klik] sini saje.. 

Makkk aii sedapnyer aku tengok burger baru ni kan.. dah la tengah menggantikan puasa nih.. tengok pulak burger GCB.. terliur ayak liur aku okey! biler la Incik A nak bawak aku pergi melantak try makan burger baru ni yer? hermmmm.. burger ni limited time only yer.. 

So, korang tunggu ape lagi tuh? sila-sila cepat pergi serbu McD berdekatan anda untuk merasa kenikmatannya.. aik? macam la aku dah rasa kan.. haha.. jom..jom kite pergi McD cepat dengan segera~


*teringat makan prosperity burger tiap kali Chinese New Year! yummy..

4 comments:

liyana said...

mcm besa je burger ni... hihi.. prosperity burger pun aku x pnh rase.. haha my fav burger ttp spicy chicken tu jugak..hehe

kella said...

macam best tengok iklan dia!

bila nak try ntah ni.. sebab dah lama dok boikot mc'd! hihihi..

RedLife2Love said...

liyana: besar? tak kot, biasa jer.. tu kan gambar mmg la tertipu kita ni..advertising kan.. spicy chicken tu pedas sgt la, sekali2 teringin mkn jgk.. hehe~

RedLife2Love said...

kak kella: tula,mmg macam best..ika pn dah lame gak tak makan mcd nih.. tibe2 kua plak iklan baru ni, mcm gatai nak try jgk.. teringin je~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...