My Followers

Tuesday, July 27, 2010

3 Months?

"Love is the master key that opens the gates of happiness"

Today is my 3 months anniversary with Incik A.. tak sangka sekejap je dah 3 bulan.. aku tau hubungan kitaorang masih terlalu baru kan.. walaupun masih baru, aku rasa macam dah lame kenal dengan Incik A.. orang kata ada kimia chemistry la.. hehe.. so far aku sangat happy dengan kehadirannya dalam hidup aku.. 


Untuk mencapai tahap 3 bulan ni pun bukan senang tau.. nasib baik la Incik A seorang yang sangat penyabar melayan kerenah aku ni yang ntah hape-hape.. dengan aku yang kuat merajuknyer, cepat sangat nak marah-marah, mengada terlebihnyer, etc.. hermmm.. kalau dia bukan Incik A, aku pun tak tau la nak cakap macamana.. memang dah lama kene tinggal kot.. huhu..

Masih jauh perjalanan hubungan kitaorang.. so, kitaorang lebih bersikap open dalam setiap perkara dan mengharapkan yang terbaik sepanjang hubungan ini terjalin (harapnya begitu la yer).. Insyallah.. long way to go bebeh..

Thanks Incik A for the every single moments we spent together~

 Wish the best for us!!


*If we deny love that is given to us, if we refuse to give love because we fear pain or loss, then our lives will be empty, our loss greater.

8 comments:

Ashley Quinn said...

Happy 3 month anniversary my cheonsa...every minutes with u is bliss in the making (~^,)~

Azwandy Bin Muhamad said...

Salam...

dah 3 bulan eh...
semoga hbgn kamu berdua makin bertambah bahagia k..
semoga kekal smpai bila2...

RedLife2Love said...

AQ: love it.. hehe~

RedLife2Love said...

Azwandy: Salam, thanks ya for da wishes.. insyallah moganya begitu la yer.. =)

liyana said...

smg kekal bahagia ok.. aminnnn :)

RedLife2Love said...

liyana: TQ dear =)

Liyanaroxx said...

selamat 3 bulan dear! ;)

RedLife2Love said...

kak Yana: tenkiu.. heee =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...