My Followers

Monday, June 21, 2010

Suka-suki Celebration..

Sempena meraikan Father's Day semalam kan.. kami sekeluarga telah membelanja our beloved Aboh, Incik Syed Ali Alhadi makan besar.. hahaha.. aku sangat likeee yer.. makan-makan la lagik.. hilang kedietan aku.. hermmm.. bab ni aku kurang suka sket la.. huhu..

Dah puas bincang-bincang tolak tambah, darab dan bahagi antara aku, sis Nadya dan sis Nazihah.. kami mendecide untuk beli order delivery from 

Order saje maa.. 1-300-888-333

Senang dan mudah kan? pada mulanya nak order Pizza Hut tapi macam dah biasa pulak melantak pizza hut.. tukar anak tekak pulak makan domino's jer.. tapi sedap aper.. tak cayer? meh tengok gambar-gambar pizza kat bawah ni bagi korang terliur ek.. hehe.. gile jahat niat aku kan? tengok puas-puas ek.. tak kene bayar pown~

Yummy!

Yummy.. yummy!

Yummy..yummy dan yummy!

So.. so Yummy!! haha..

Blurrrppp! (sangat tak senonoh punya anak dara) kenyangnyer la dapat makan banyak semalam.. hehehe.. mana tak kenyang orang belanja kan? sape belanja? sis Nadya dan my bro Afzal saje.. aku? hampeh kedekut nak kuar duit.. dah selalu sangat aku kan.. so kali ni aku bagi can kat dorang pulak.. boleh kan.. kan.. 

Selepas kekenyangan makan domino's pizza.. sibok pulak melayan si anak buah pengarang jantung hati keluarga.. sape lagi kalau bukan Syed Umar tuh.. hadoii penat melayan kerenah si kecik nih.. walaupun begitu, kau tetap menjadi kesayangan keluarga kan.. lagi-lagi Tok Aboh dan Tok Umi dia la.. cucu sulong la katakan.. gedix okey!

Itu saje.. sekian terima kasih~

*ape-ape pun nak say thanks to Mr & Mrs. Google sebab bagi pinjam gambar-gambar domino's pizza seperti di atas.. aku lupa nak snap la.. hehe~

2 comments:

liyana said...

aku anta sms je kat abah aku..abah aku reply - TQ.rock je kan..ehehe

RedLife2Love said...

liyana: ok la tuh~ hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...