My Followers

Sunday, June 20, 2010

Durian oh Durian


Durian? buah yang sangat busuk tapi sedap di makan.. haha.. my faveret okey.. dah lamer ngidam dengan buah durian nih.. selalu tengok orang meniaga kat tepi-tepi jalan jer kan.. rasa tu tak tau la lagi manis ker masam... masam ker? boleh buat tempoyak... nak beli tapi belum ada kesempatan.. padahal tak reti nak memilih pon.. tau nak makan jer.. hehehe..

Tapi, setelah beberapa hari aku mengidam.. akhirnya semalam kecur liur aku ngidam nak makan durian dah terlaksana dah.. parents aku yang kebetulan balik Melaka untuk pergi jemputan kenduri kawin singgah kat mana ntah untuk beli beberapa biji buah durian nih.. Wah! terbaiknyer la rasa... aku pun ape lagi.. mau kat sebiji durian tu aku sorang jer la yang hadap.. tapi masih ingat orang belakang lagi yer.. gile durian rupanya aku ni ek?

*Ape-ape pun aku suka durian.. sangat best!!!!

4 comments:

IdzaLia said...

durian ni favourite lia ni.. yum..yummy...

RedLife2Love said...

idzalia: durian kampung lagi tau.. maveles! hehe

liyana said...

lagi best kalo dpt yg kucing tido punye..hehehe

RedLife2Love said...

liyana: uiks.. mmg mantap dowh! sedap giler.. hahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...