My Followers

Friday, June 4, 2010

Blogger Award Friendship from Kella


1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY, APE PERASAAN ANDA?
  • Wah, serius aku terasa seperti mendapat Grammy Award.. comel bentuk teddy bear lagik.. hehe.. aku nak say tenkiu so much kepada kak Kella kerana sudi memberikan award ini kepada aku.. i.e seorang insan yang baru  dalam dunia blogging nih.. walaupun aku baru juga mengenali kak Kella.. tapi kami macam dah kenal lama.. yeke? hehe.. neway, thanx again kak Kella.. appreciate it dear =)

2. BERITAHU SIAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI

3. NAME THAT PEOPLE CALL YOU :
  • Ika 
  • Tikah
  • Atiqah 
  • Kak Pah
  • Cutey@Comey
  • Sherry(ni nama glamer masa kat Sabah dulu)

4. THINGS YOU HAVE DONE YESTERDAY :
  • Working as always and hangouts with Incik A after office hour!! best sangat..

5. FIVE WAYS TO BE HAPPY :
  • Always smile and laugh
  • Shopping till drop.. hehe
  • Enough sleep.. Zzzz
  • Watching movies
  • Eat a lot!!

6. APA DALAM FIKIRAN ANDA, BILA ANDA MENJADI KAYA?
  • Bersedekah kepada mereka yang lebih memerlukan.. setiap rezeki yang aku dapat tu tak kekal selamanya.. semoga ape yang aku berikan sedekah itu dapat memberi kebahagiaan kepada mereka yang menerimanya dan juga menambah amal kebajikan aku di akhirat sana.. insyallah.. allahualam~

KAWAN-KAWAN YANG KENA TAG :
  • Diana
  • Yanie
  • Liyana Ariff
  • sis Nadya
  • Liana Nordin
  • Syana Hanapi
  • Zati Yahya

2 comments:

TinTaDariHaTi said...

aku kne? hehehe... bgus2 smentara aku bosan duk rmh nih takde kje nk bt..

RedLife2Love said...

tintadarihati: kene jer..hehehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...