My Followers

Tuesday, June 29, 2010

Berjimba Gumbira Bersama Siapa?

Ini pun cerita last friday.. tapi siang punya cerita maa.. hehe.. yang cite makan-makan sate malam kan.. ni sebelum kejadian makan sate.. 

Okey, seperti yang korang sedia maklum aku kan bekerja sebagai seorang yang setia dan sentiasa berusaha memenuhi kehendak boss aku kan.. huh? korang tak tau aku kerja ape? tu dah terangkan tuh.. korang translate la sendirik.. hehe..

Bagai pucuk dicita, ulam mendatang.. cewah berperibahasa pulak aku yer.. semua ofismate sejawatan (Yanie, Diana dan kak Mimy) aku kebetulan boss-boss mereka bercuti kan.. aku memang la, boss aku kini sedang mengerjakan Umrah di tanah suci selama 2 minggu.. "semoga selamat pergi dan selamat balik ye Boss!" kami pun ape lagi, buat la plan ke Midvalley.. 

Dah lamer kami tidak berjimba bersama-sama macam nih.. sesekali dapat berjimba bersama, heaven la jugak.. kami mana la buat keje macam ni selalu.. jarang sangat-sangat tau.. tapi memang susah lah nak dapat kan.. bile dah ada kesempatan tu jangan la disia-siakan kan? 

Sampai-sampai kami pergi makan dulu sebab ada la bawak ibu mengandung ni dah kelaparan perutnya mintak di isi.. tu yang pergi makan dulu kat POPEYE jer.. yang lain semua penuh dah..  

Set lunch aku kat POPEYE

Ni la ibu mengandung a.k.a Puan Yanie.. hehe

Cik Diana.. single ker? tak kot..

kak Mimy dan aku.. kak Mimy kompen dah tak single
sebab dah tunang ngan Abg Megat la.. haha..

aku? single but not availabe dah..
hehe.. nak jugak enterprem!

Pas lunch kat Popeye tu kami meneruskan berjimba shopping pulak kat Jusco.. tengah ada diskaun 5% dan 15% untuk semua barang tapi kene guna kad Jusco baru dapat diskaun tuh ek.. hehe.. ape lagik, masing-masing rembat la sehelai dua baju kan.. memang la perempuan kalau ada sale.. tak kuat iman betul.. nasib-nasib lelaki yang dapat kami berempat!

*baju yang di shopping dah pakai pun.. comfort from scarlet!!

8 comments:

liyana said...

best giler bos cuti 2 mgu. bos aku nak cuti sehari pun payah ya amat...haha

RedLife2Love said...

liyana: aah best sgt kan.. boss aku cuti pegi umrah tuh.. ke arah kebaikan takpe.. hehe.. =P

Nanie-Izailani said...

ya ampun....nmpak comel aku disitu.....

RedLife2Love said...

yanie: seri baby dlm pewot.. boolat jer.. hehe =)

Mimy Hamid said...

popeye sedappp..nakkklg..tutup mata pasni silaaa

RedLife2Love said...

kak mimy: tula kan.. nak jugak la popeye.. sedap kan.. hehe.. =P

TinTaDariHaTi said...

terang benderang jerawat aku kat tepi hidung tuh... kalo amik gmbr dgn kamera ko, mmg semua la nmpak... hehehe

RedLife2Love said...

tintadarihati: aku pun tak pasan until ko bgtau nih.. hehe.. kantoi sudah la.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...