My Followers

Tuesday, June 1, 2010

Apekah CJ?

Asal sekarang ni entri aku asyik cite pasal makan jer nih.. makan.. makan.. makan.. tu jer la yang aku tau kan.. hehe.. nak buat aper lagi? kali ni nak cite aku pergi makan kat Midvalley untuk lunch time.. plan ni tak dirancang same sekali.. pergi dengan tiada arah tujuan.. 

Pertamanya, tibe-tibe teringat kat Incik A.. saje la call dia.. manja-manja siket terus ajak pegi lunch time bersama.. kebetulan pulak dia kat area Jalan Ipoh.. so terus la amik aku kat ofis dan menuju ke Midvalley.. sampai time lunch, memang la ramai orang kan.. mostly parking full.. last parking je kat Zone B.. 

Then, Incik A ajak pegi makan kat Carl's Jr. (CJ)



Terus terang cakap yang aku memang tak pernah jejak kaki dan makan kat sini.. ntah la.. selalu lalu jer nak pergi tengok movie kan.. tak teringin pun nak masuk kat CJ nih.. bile Incik A dah ajak, aku ok jer la.. tak kisah mana-mana jer..  plak tu tak ramai sangat orang.. lagi la ok..

Konon aku nak makan Salad.. tapi takde pulak.. amek jer la set burger.. 

Ini set burger aku

Incik A set burger

Fries yang besar dan fresh

Bukan main order set burger kan.. last-last aku dan Incik A bagi perabis fries jer lebih.. makan fries ni jer dah cukup mengenyangkan perut kami.. belum masuk burger tu lagik.. dah la tengok pun besar gedabak! takowt aku.. hehee.. yang best makan kat CJ ni, air boleh refill.. eh! baru perasan yang aku tak snap gambar air kan.. ermmm.. tak kesah la tuh.. so, korang nak refill air ni berkali-kali sampai kembung perut dengan air pun takpe.. takde sape nak marah.. hehehe.. tapi sangat kenyang la makan CJ nih.. 

Harga CJ ni macam biasa dua kali ganda mahal dari McDonald.. kalau rasa teringin nak makan CJ ni boleh la tapi harapan nak dapat selalu kan.. tengok budget lor.. huhu..


*ape-ape pun burger aku tak sedap.. hahahaha

2 comments:

Mimy Hamid said...

sedap lg MCD kan..i'm loving it

RedLife2Love said...

kak mimy: yup! McD lagi best.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...