My Followers

Wednesday, May 26, 2010

A Nightmare On Elm Street


Semalam lepas ofis.. aku pergi singgah Midvalley dengan Incik A semata-mata pergi tengok cerita ni.. giler cerita nih.. ada ke pergi bunuh orang dalam mimpi.. kalau korang la, kene tau akan dibunuh dalam mimpi.. sape yang sanggup nak tidur.. walaupun terlelap sekejap.. kalau aku, tak tau la nak cakap camana.. memang tak sanggup dowh.. takowt!!

Seperti kebiasaan cerita horror kan, mesti banyak aksi-aksi suspen dan terkejut beruk la kan.. aku ntah brape kali terkejut-kejut macam terkena genjatan elektrik tau.. haha.. tapi boleh tahan la cerita nih.. kalau korang rasa suka horror movie, layan la cerita nih.. aku bagi 3/5 bintang.. sebab aku banyak terkejut.. tak suka.. tak suka~

2 comments:

liyana said...

cam takot je nak tgk. nt aku tutup muke.ahaks

RedLife2Love said...

liyana: hehe.. aku pun byk tutup muka ngn shawl.. takot terjerit kan.. malu wehh.. tpi mmg byk terkejot! =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...