My Followers

Wednesday, May 26, 2010

Apabila Hijau Mengamuk!!

Ni yang mula nak marah nih.. ape dah takde keje lain ker nak naikkan kemarahan orang lain? diam salah.. tak diam pun salah jugak.. dah elok-elok tak jadi gergasi, beria pulak disuruh jadi gergasi.. ntah ape-ape la.. abistu nak macamana lagi? aku pun tak paham.. huhu.. hadoiii.. 

Rileks.. korang jangan la gabra ke gubra ke.. intro kat atas ni takde kaitan ngan hidup aku pown.. sebenarnya aku baru je tengok cite:


Best giler movie ni dowh.. disebabkan movie ni yang last punya version.. tu yang aku nak pegi tengok jugak.. hehe.. akhirnya hasrat aku tercapai.. dah tengok pun.. sangat berpuas hati dengan movie nih.. tak rugi aku tengok.. aku bagi 5/5 bintang.. pasni takde lagi shrek hijau ni kat movie.. huhu.. 

Selamat sudah kisah hidup Shrek dan Princess Fiona happily ever after..

8 comments:

liyana said...

huih aku nak sgt tgk cite ni dowh..fav aku cite katun2 nih.bile ntah..huhu

RedLife2Love said...

liyana: pergi la tgk yana, best giler..dari mula smpi abis cite.. asyik gelak jer.. hehe.. =)

liyana said...

tula pasal..aku nak tgk 2 cite skrg ni..shrek n lagenda budak setan.hihi

RedLife2Love said...

liyana: pergi, jgn tak pergi! ko ajak la incik tunang ko pegi tengok.. minggu ni kan cuti lama sket.. hehe.. blh spent time bersama.. =)

liyana said...

hihi...tula dlm perancangan nih..hiksss

Mimy Hamid said...

nak tgk......finally

RedLife2Love said...

liyana: hehe..bagus2.. =)

RedLife2Love said...

kak mimy: tengok la kak mimi.. ika da tengok dah.. best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...