My Followers

Wednesday, April 7, 2010

Uhuk.. Uhuk.. Uhuk..

Owh.. i've been coughing almost 2 weeks!!! kejap baik, kejap kang kene balik.. what happen to me? huhu.. tak larat la nak menempuhi batuk-batuk nih.. bile nak baik ek.. nak makan ubat batuk kang, mengantuk pulak.. ada yang tersengguk-sengguk kat depan PC nih.. malu jer.. ermm, betul ke orang cakap, bile kite sakit Tuhan nak ampunkan dosa-dosa kecik kita?.. amin la kalau ia terhapus.. hehe.. insyallah.. banyak dah minum air suam.. pastu banyak kali jugak la pegi balik toilet.. hadoii tak rajin la nak ulang alik ke toilet jer.. bile keje nak siap.. kui kui.. ini sume lakonan semata untuk tunjuk rajin siket depan boss.. (jangan tiru aksi ini di tempat ofis ye)


Ok la, nak sambung buat keje balik.. chalows^^

2 comments:

Mimy Hamid said...

batuk?? tak dengar pun ohok ohok

RedLife2Love said...

kak mimi: it happen kat uma, mlm2 sebelum tido msti batuk2 smpi perit tekak nih.. dont know y la.. huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...