My Followers

Monday, April 19, 2010

Sleepy!!

Hujung minggu yang sangat memenatkan apabila terpaksa berulang alik dari KL-Perak-KL.. naik lunyai seluruh badan aku.. saat entry ni di publish.. aku masih keletihan dan mengantokk!! tak puas nak tido lagik nih.. hehehe.. alangkah heavennya kalau aku dapat tido kat umah time nih.. tiba-tiba aku sangat jeles ngan Umi aku yang dapat sambung tido lepas siapkan kitaorg brekfest tadi.. inilah nasib orang yang telah bekerja.. tanggungjawab harus diutamakan la kan..


huarghhh!!!! tibe-tibe terbayang bantal peluk dan selimut stripe kat katil aku.. nak balik.. sambung tido!! pastu dengki jugak kat seseorang yang tengah lena tido kat rumah dia.. nak temankan dia boleh?? hehe.. 

2 comments:

liyana said...

gi perak watpe ika?

RedLife2Love said...

liyana: pegi mengantor adik aku kat uitm perak tu la.. hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...