My Followers

Wednesday, April 14, 2010

Innit yang Kecik

Tengah godeh2 nak hapdate blog tibe-tibe terjumpa 
something yang interesting, bagi aku la kan..
tak sangka tau.. macam tak percaya pun ia jugak..
bukan senang nak jumpa benda-benda mcm ni..
aku selalu gak cek, kot-kot ada la aku punya..
rupanya memang ada la kot.. hehe..

ok la, tak payah la aku nak panjang2 cite..
korang tengok jer la something yang aku attach
kat bawah nih.. 

~taraaa~


ha, tengok2.. aku punya innit tuh..
 tak sangka jumpa benda ni kat page
aku sendirik.. malu.. malu..
erm.. tu je la yang aku nak share pun..
~Redlife2love~

4 comments:

kella said...

wah.. betuah tu.. leh jumpa sendiri punya! bukan senang tu...
hehehe..

RedLife2Love said...

kak kella: tau takpe.. memang tak sangka sgt tau.. hehe..

Mimy Hamid said...

erkk yer ker biar benar...pehh ada pape ke??

RedLife2Love said...

kak mimi: betul la kak mimi..hehe.. nmpak tak ada ika.alhadi tu.. tak caye jugak kan ada gmbr comey ika tu skali.. hehehe.. =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...