My Followers

Thursday, April 22, 2010

Cekodok! sangat la sedap makan di waktu pagi..


Sedapnyer la aku nengok cekodok kat atas nih.. nikmatnya kalau dapat makan kan.. lagi-lagi aku yang bekerja kat dlm suasana aircond  nih.. sejuk giler!!! ekceli entri ni tergolong di kalangan Tag juga sebab aku dah baca dan kene tag pulak ngan sis Kellazule ni kan.. tapi aku tak kisah, sebab aku memang suka makan cekodok nih.. hehe..

Jawab Tag seperti di bawah:

1.  Sila copy gambar cekodok di atas
      ~ awal-awal dah siap copy.. hehe..

2.  Sebutkan nama Penghantar Sarapan cekodok
      ~ kak Kella.. tq^^

3.  Bagi tahu kenapa cekodok pisang menjadi sarapan 
      pilihan anda..
      ~  biasanya cekodok ni sarapan sampingan selepas nasi 
          lemak di hari minggu jer.. hehe.. giler aku melantak 
          kan.. memang sedap..

4.  Tag game ni hanya boleh di pos pada waktu pagi sahaja.. 
       "before noon"
       ~  disebabkan aku baca tag ni pun dah dekat noon smlm, 
            jadi aku tunda utk publish entry ni at 9:10pagi hari ni..
            boleh kan kak kella? hehe..

5.  Last sekali, pass kan tag game ini kepada 4 rakan-rakan anda
      yang lain..
      ~ Liyana Ariff, Diana, Yanie dan Liyana Nordin dan kepada 
          sape-sape yang suka makan cekodok la.. kalau nak cekodok
          ni betul-betul sila buat sendiri ye..

6 comments:

Mimy Hamid said...

yer la pasal cekodok ni gak la ..sepantas kilat mencari

TinTaDariHaTi said...

uikss... aku pon kne gak..? huhuh

liyana said...

adehh..kena tag pulak ni..hehe

RedLife2Love said...

kak mimy: tu la, smua gara2 cekodok ini la kan.. haha

tintadarihati: mesti.. kene jgk!

liyana: aah, ko pn kene tag sekali.. hehe..

Long Haffiz Long Hassan said...

belanja saya makan itu juga..boleh?

RedLife2Love said...

LongHaffiz: nak jgk ker? amek la.. silakan.. hehe =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...