My Followers

Wednesday, March 31, 2010

Wayang ke Movie?

Aku rasa dah terlalu lamer aku tak menjejakkan kaki ke Panggung Wayang.. ape kes?
1. Tiada teman
2. Kekurangan duit
3. Malas nak beratur panjang
4. Citer tak menarik

Ni semua antara alasan aku.. tapi sebenarnya niat hati ni meronta-ronta nak pegi tengok wayang tau.. cite banyak jer kat wayang sekarang nih.. aku ni jer yang ntah biler nak berkesempatan menengoknya.. aku selalu senaraikan nak tengok cite ape.. last-last semua cite pilihan tu tak tertengok pun.. ni semua gara-gara alasan di atas tadi.. hermm.. ape cite yang aku nak tengok? yang kat bawah nih.. asyik plan nak pegi tengok.. tapi akhirnya kecewa sendirik.. menyampah la.. 

Alice in Wonderland

Remember Me

KL Drift 2

How To Train Your Dragon

Ntah biler nak pegi ni ek? asyik extand jer time n date.. sampai cite dah tak tayang kat wayang baru terhegeh-hegeh nak pegi kan.. cite dah basi la weiiii.. abistu, aku nak watper? pegi la carik DVD kat tokey2 pirate.. abis cite kan.. eh! tak boleh.. kang kene kondem plak kan.. pastikan beli yang original ye.. harus la.. yeke? pikir la sendiri.. hehe

4 comments:

Mimy Hamid said...

beli pirate sudah..jimat duit hakuu...

RedLife2Love said...

Kak Mimy: nampak gayanya, gitu la kan.. hehe

liyana said...

ko xnak ajak aku sape suruh..hehehe

RedLife2Love said...

liyana: hehe.. aku pikirkan ko tak berminat nak nengok wayang.. lalalala =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...