My Followers

Saturday, March 27, 2010

Sape Nak Jawab??

Di kala Tag ini dibuat, aku ada kat umah sambil godeh2 facebook, tertarik dengan tag yang telah dibuat oleh Azyla Rahim.. jadi dengan rasminya aku cilok untuk tepek kat blog aku ni dan share dengan korang-korang sumer... (ila, aku cilok idea ko.. jangan mara tau! hehe) tengah rajin nak buat la nih.. takde keje kan? so, meh baca ape yang telah di tag tuh ek.. sila-sila

1. Bekas kekasih saya adalah :
    ~ Siape ek? ramai sgt la.. tak tau nak letak yg mana.. boleh? =P

2. Saya sedang mendengar :
    ~ Lagu Terakhir dari Mahkota band.. layanzzzz

3. Mungkin saya patut :
    ~ Tido pas siapkan tag nih.. 

4. Saya suka :
    ~ Mengadap facebook sambil main game fishville.. yeah!!

5. Sahabat-sahabat saya :
    ~ Sangat giler macam saya juga.. hehe..

6. Saya tak faham :
    ~ Kenapa orang asyik tanya "Bile nak kawen?".. hermm..

7. Saya kehilangan :
    ~ Nothing la.. semua masih ada macam biasa..

8. Ramai yang berkata :
    ~ "Kalau ada jodoh, tak kemana".. hopefully =)

9. Makna nama saya :
    ~ Yang Mulia, Yang terpilih

10. Cinta itu adalah :
      ~ Buta la.. sebab tak nampak! haha..

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
      ~ Tido kot, yela dah kul brape nih..

12. Saya akan cuba :
      ~ Buat yang terbaik! tagline budak2 AF kan..

13. Ayat SELAMANYA bermaksud :
      ~ Hingga akhir hayat.. amin..

14. Telefon bimbit saya :
      ~ 24 jam di sisi saya tau.. tak boleh dipisahkan..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
      ~ Mesti carik handphone dulu.. hehe..

16. Saya paling meluat apabila :
      ~ Ada owang bajet cun/ensem dan gediks.. menyampah okey!

17. Pesta/Parti adalah :
      ~ Sangat tak sesuai dengan jiwa saya..

18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui :
      ~ Takde kot.. ciptaan Tuhan..

19. Peringkat umur yg paling menyeronokkan bagi saya adalah :
      ~ Zaman kegemilangan sekolah dan kolej.. heaven!!!

20. Hari ini :
       ~ Best dapat gaji dan window shopping kat Midvalley..

21. Malam ini saya akan :
      ~ Update blog sebab weekend aku balik kampung.. 

22. Esok pula saya akan : 
      ~ Bertolak ke Kuantan, Pahang untuk Majlis Kawen my kazen..

23. Saya betul-betul inginkan :
      ~ Nak sangat beli kasut wadges baru.. tambah koleksi =D

24. Ketika anda lihat wajah anda di cermin pagi ini :
      ~ Nak buat facial muka.. dah lame tak buat..

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
      ~ Of coz la pusat membeli-belah.. nk window shopping.. 

26. Makanan barat atau jepun :
      ~ Ermmm.. nak dua-dua sekali boleh.. tak kisah..

27. Bilik yang terang atau gelap :
      ~ Suam-suam boleh tak? nak suasana romantik sket.. gatai sat..

28. Makanan segera adalah :
       ~ Sangat nikmat time hujung bulan.. nak tunggu gaji.. hehe

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang :
      ~ I hate u sangat-sangat.. =(

30. Siapa yang anda nak tag :
       ~ Sis Mimi, Sis Nadya, Sis Liyana, Diana, Yanie, Liyana..
       pastu sape-sape je yang nk buat, silakan la.. tiada paksaan ye..
           
Rasa-rasa nama dah di tag tuh, buat la.. tak reti-reti lagi ker.. hahaha.. aku nak tau jawapan korang pulaks.. buat cepat-cepat siket.. gile kejam kan.. tak pedulik... takde la gurau jer pun, harap korang sudi la yer buat tag nih.. TQ~


6 comments:

Nanie-Izailani said...

nak curik leh????

RedLife2Love said...

yanie: ko kene buat tag nih.. huhu

where said...

i hate u ek?hoho..takott!!

RedLife2Love said...

where: urmm..hate jer la.. huhu

TinTaDariHaTi said...

aku pon kene gak? hehehe... ok, aku bt sekarang.. Dun 4get to view my blog yeah!

RedLife2Love said...

tintadarihati: kene! hahaha.. ok2 buat la.. nnti aku view.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...