My Followers

Monday, March 22, 2010

Missed Call?

This morning i receive one new missed call.. dari saper? aku pun tak tau.. ekceli no ni ada missed call aku dalam kul 12:55 a.m. semalam.. disebabkan nombor yg tak dikenali, aku bajet tak nak la layan.. tapi aku ni jenis tak puas hati selagi tak tau sape pemilik nombor tuh.. mana tau, member2 aku ker kan? so, pagi2 tadi aku gamble kol balik nombor tu, aku pun terus la tnya dia sape? dia jawabla yang name dia Shah, budak Nilai dan age 23.. aku ada sedikit pelik sbb aku memang takde kawan area Nilai ek.. maap!! aku pun balas yang aku hanya ada sorang je member nama Shah iaitu Mohamad Shahrul, tu pun dia budak KL.. dia pun dengan kerek la tanya umo aku dan aku dok mana.. bile aku jawab yg age aku 23 dan dok KL.. dia boleh macam tak caye.. yeke? yeke? macam hampeh kan.. ko dah tanya aku, bile aku jawab ko buat2 tak percaya.. mula la pagi2 dah buat aku hangin.. pastu dia siap sound aku lagi, pagi2 jangan la nak marah2.. memang macam s*** kan.. ko ingat ko sape nk sound2 aku.. dah lepas tu, terus aku kata ok la, dah memang tak kenal kan.. harap2 pasni ko xpayah la gatal2 nak missed call aku ke ape ker.. aku memang tak layan! aku bukan la jahat sangat.. tapi biarlah caranya betul.. aku  cukup pantang bile aku dah jawab baik-baik.. ko pertikaikan ape yang aku jawab.. tibe2 je tahap sentap tu naik mendadak.. malas nak pikir, silala blah.. tq~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...