My Followers

Wednesday, February 17, 2010

Sudah Kerja ke?

Hari ni aku telah memulakan kerja seperti biasa setelah lama bercuti sempena "Tahun Baru Cina a.k.a Gong Xi Fa Cai" selama 2 hari tapi tambah hari Sabtu dan Ahad jadi la 4 hari cuti.. heaven okey cuti lame2.. yelah, pastu liat nak bangun pagi pergi kerja kan? macam la tak biasa.. hehe.. walau apepun perasaan aku tuh.. aku tetap kene bangun jugak sebab nak pergi kerja.. ni sekarang dah ada kat ofis untuk buat kerja2 harian kat ofis.. yang masih bercuti tuh.. selamat bercuti lagik.. yang dah mulakan kerja.. selamat memulakan kerja yer.. huiyeah!! huiyeah!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...