My Followers

Friday, February 19, 2010

Kepak..kepak, Keboom..kebomm

 ..Intro Persiapan..

 Gambar 1
 
Gambar 2
Gambar 3
Gambar 4

Kejap..kejap..kejap... sape pulak yang nak kawin nih? takde angin, takde ribut tibe-tibe dah siap rebus telur bagai.. eh! eh! ni bukan perkara main-main tau.. bior betul? sabar, sabar, bawak bertenang.. korang rasa sape yang nak kawin nih? aku? hermm.. nampak gayanya belum sampai seru lagi la kot.. hehe.. insyallah bile dah sampai jodohnyer.. yang pasti bab-bab bungkus telur ni bukan pasal kawin-kawin la.. bikin kecoh saje! telur-telur yang dalam bekas cantik ni sebenarnya untuk jemputan surau bacaan Yasin di hari Jumaat yang mulia ini.. tujuan sebenar?? niat Umi aku sempena anak buah aku a.k.a Syed Umar setahun, nak bagi orang surau telur (kira macam nazar la).. semalam malam, lepas dinner, umi aku pun ape lagik, suruh la aku ngan sis Nazihah membungkus cantik2 telur tu dalam bekas yang dah siap ada tuh.. ekceli ni lebihan bekas telur masa sis Nadya kawin dulu.. hehe.. recycle jimat duit sket.. bagus..bagus.. amalan yang mulia tuh.. jangan membazir.. so, korang tak payah la pikir yang aku nak kawin pulak yer dalam masa terdekat nih.. perancangan itu ada, tunggu jer la jemputan dari aku ek.. just wait.. ok?

2 comments:

Mimy Hamid said...

fuhh ingat ika nak kawen..heheh..lg grand tu goodie beg nya

RedLife2Love said...

mimyhamid: isk..blum lagi kak mimi.. bagi kak mimi lepas dulu.. hehe.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...