My Followers

Wednesday, January 20, 2010

Work.. work.. work


Korang pernah tak pergi kerja tapi takde keje? kiranya pergi kerja tapi tak buat kerja? semua kaitan dgn kerja? haha.. ape aku merepek nih.. mcm ni la, korang pergi kerja tapi takde specifik kerja yang korang boleh buat.. pernah tak ada perasaan mcm nih? aku hari-hari kot.. yela.. walaupun aku keje as secretary kat company besar tapi aku tetap takde banyak kerja.. kadang-kadang aku rasa macam aku ni pergi kerja dapat gaji buta jer tau.. yela, aku dibayar untuk bekerja kan.. tapi bile datang ofis.. takde keje nak buat.. bukanlah takde langsung.. tapi ada la sket2 bos aku bagi.. disebabkan aku ni tak suka nak tangguh-tangguh kerja.. biler dapat task tu aku terus buat dgn gigihnya.. 

fokus! fokus! bile dah siap terus bagi kat boss.. tak nak la simpan-simpan.. nanti aku jgk yang terkejor-kejor nak buat.. hermm.. tu yang ada jer masa nak update blog ari-ari nih.. hehe.. alamak! kantoi dah.. matik aku kalau orang ofis baca.. lalalalala... kenyataannyer bukan aku ni malas ke apa.. memang dah harian aku begitu.. terima jer la.. kadang-kadang tu aku mintak kerja dengan akak2 admin aku.. tolong siket-siket yang mana aku boleh buat.. takde la nampak sangat aku ni melangut tak tentu harah kat depan PC nih.. walaupun begitu.. aku hepi kerja kat department aku  nih.. best sangat!!

3 comments:

Mimy Hamid said...

takpelah what u pay what u get...heheh

Maya said...

hahaha...kantoi dah...

RedLife2Love said...

mimyhamid: hehe..tu la pasal kan? tak boleh demand lebih2.. =)

maya: alamak! ni kak maya ek? kehkeh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...