My Followers

Tuesday, January 12, 2010

Oh Umar

Umar? Sape Umar nih.. sape yang memang ikut blog aku, korang mesti tau sape Umar ni kan? yang pasti dia bukanlah kekasih ati mahupun kekasih gelapku.. haha.. Umar ni anak buah aku ler.. dia sowang je la yang ada wat masa nih.. nak tunggu anak aku sendiri, lambat lagi la kot.. harapkan anak kakak aku a.k.a sis Nadya jer.. semua pun bagi tumpuan kat dia je la.. 

Nak dijadikan cite, petang Ahad lepas dlm kul 3 lebih mcm tu la kot.. aku tengah kusyuk tengok Youtube kan.. adalah satu drama bersiri ni yang aku tengah layan giler nih.. tibe-tibe aku dengar suara orang menyeru nama aku.. amboi, macam cite hantu kau kuseru pulak.. takde la, sis Nadya la yg panggil pun sebab Umar ada.. sekarang umi aku dah tak jaga Umar lagik atas faktor-faktor kesihatan yang tidak berapa nak mengizinkan la.. tu yang Umar sekarang sis Nadya aku antar kat Taska area uma dia jer.. 


 buat muka comey pulak dier..
tp memang comey pong!!

Aku pun ape lagik, beria ni berlari nak main ngan Umar.. tergendala aktiviti aku tengok youtube tadik kan.. takpe2 tu boleh pause.. Umar ni bkn slalu dtg umah kan.. hehe.. baru seminggu tak jumpa, tapi rindu kat budak kecik ni macam la dah berbulan-bulan tak jumpa okey.. ape taknyer, kalau dulu tiap-tiap petang balik keje Umar la yang tukang sambut aku balik.. sekarang, mana ada dah.. balik keje terus masuk bilik mandi pastu tunggu cite Cinta Balqis kat TV3.. 


masa ni dia tengah tengok mama dia

Puas jugak la aku semalam dapat layan Umar ni.. walaupun dia dok Taska sekarang, dia tetap tak lupa kat kitaorg ni sume.. sbb dia masih kenal kitaorg.. ada setengah budak kan kalau dah lame tak jmpa mesti dah tak nak kan.. tapi Umar nih, dia belasah jer.. sape je nak dukung dia, dia orait jer.. haha.. pastu suka sangat wat muka seposen.. tu yang buat kitaorg geram kat dia.. bukan main susah nak senyum tau.. konon mahal sangat la senyuman dia tuh.. huhu... ishh geram ngan Umar tomey-tomey nih.. haha..
 
   
ape la Umar tengah buat ni..

Hilang rindu dan bosan melayan Umar ni di hari minggu.. tapi walaupun kejap penat jugak.. tak sanggup tukar diapers dia bila dia dah buat "kek" la.. hahaha.. bukan main payah nak tukarkan diapers dia.. tak reti dok diam tau.. k la dah tak tau nak tulis ape lagik.. chaow..

3 comments:

syarifah nadiah alhadi said...

wah..terharu aku....hehehe

Mimy Hamid said...

tu dia putera rajas dtg..dayang mengambil alih tugas

RedLife2Love said...

kakak: hehe.. =)

mimyhamid: tau takpe! haha =D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...