My Followers

Wednesday, January 13, 2010

Kenapa Macam Nih?


Pagi ni mood aku suram + muram sebab pagi-pagi dah kene cuci tempat kucing tu buat "kek" lagik.. Oiii kucing, sudah-sudah la membuang kat koridor bilik aku tuh.. tak reti bahasa ape? macam &%^$#@!* jer tau tak!!! tolong la buat kek tu kat tempat lain pulak.. ingat aku takde keje lain ke hari-hari nak ngadap kek ko tuh ha.. korang, ape aku nak buat supaya kucing tu tak buat kek kat port ni ek.. sengal aku kalau hari-hari macam ni dowh.. tension!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...