My Followers

Thursday, January 7, 2010

Cantik ke?

Siape yang tak nak kelihatan cantik betul x? Baik laki ke perempuan, mesti nak kelihatan  cantik, menarik, tertarik ko memang da boom!! haha..  ntah ape-ape la aku nih.. cantik tu kan luas kefahamannya.. cantik dalaman dan luaran.. tapi biasanya istilah cantik ni lebih dituju kepada kaum perempuan kan.. aku tau ramai di kalangan perempuan sekarang sangat particular dengan ape yang dorang pakai dalam berfesyen.. 

Beberapa hari lepas, member aku berbalas ym ngan aku dan berkongsi la satu website yang interesting menjual pakaian kurung dan kebaya.. baju-baju ni tak hanya untuk pakai bile tiba musim raya jer..  ada jugak untuk mereka2 yang hendak melangsungkan pertunangan dan perkahwinan (ni pun sbb member aku tu nak tunang, dia suruh la aku tengok sesuai x kalau dia nak beli yang baju readymade mcm ni).. mungkin juga  untuk ke majlis-majlis yang formal.. kalau tak pun, buat pegi ofis pun boleh gak..  meriah okey.. 

Sebelum share ngan korang, aku dah usha dulu koleksi-koleksi pakaian kat website ni.. cantik-cantik jugak sampai rambang kejap mata ni menengok kan.. yang paling best, tak fokus untuk korang-korang yang saiz S, M, L, XL (standard size) jer.. ada jugak yang sampi 5XL - 8XL pun ada.. yela, ingat yang saiz S ngan M je nak bergaya dan berfesyen? hehe.. juga terdapat dalam pelbagai warna pilihan.. harga aku tengok ada yang murah dan mahal, tapi mahal pun mengikut jenis kain dan kualitinya la..

Tapi aku takde paksa korang beli jugak koleksi dari website nih.. sekadar berkongsi ape yang menarik bersama.. mana tau korang interested dengan koleksi pakaian kat website ni ker kan.. taste orang tak samer.. jadi, korang rajin-rajin la jari telunjuk tu klik kat princesscut ni ye.. korang boleh la tanya kat owner tu saiz korang dan pakaian-pakaian yang korang interested tuh.. selamat mencuci mata ye!!

4 comments:

Mimy Hamid said...

owh..FYI..akak ada beli 2 baju ngan dia...heheh

RedLife2Love said...

mimyhamid: yeke? ok tak? ika pn mcm nak beli jgk.. hehe..

Anonymous said...

ngeh3...seb baik ko x entepremmm name aku..wuwuwu

RedLife2Love said...

anon: ala..klu aku enterpremm pn name ko sape nak marah? huhu.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...