My Followers

Tuesday, January 5, 2010

Amcorp Mall

Ape kes dengan Amcorp Mall nih? ada ape2 yang menarik ker? takde ape pown sebenarnya, saje nak update blog bagitau tadi lunch pegi la Amcorp Mall mencarik makan.. hehe.. biasa la dah boring makan kat riverside.. tak pun kat Level 3 ofis aku nih.. asyik makan menu yang same jer kan.. nak tukar angin ahmar pulak.. ekceli tujuan asal pegi Amcorp Mall ni sebab nak teman yanie pegi Kedai Emas Poh Kong utk betulkan gelang tangan dia yang putus.. ganas betul minah ni tau.. aku yg dah lame pakai pun tak penah pulak tertanggal dari lengan aku nih.. ok enough cite pasal tuh.. ni nk cite bab makan lagi best.. hehe.. Jalan2 kat groundfloor jumpa restoran Uncle Chili nih, tengok macam okey jer sebab ramai orang.. kitaorg pun terus la masuk dan take order.. masing2 dah lapor!


The Menu Uncle Chili, banyak masakan yang sedap2

Tengah dok pikir2 dan tercari-cari nak order makan ape, tibe-tibe air dah sampai dulu.. gile cepat service restoran nih.. tak panas punggung kitaorg lagik tau.. bagus-bagus kita minum dulu!!!


sebelum makan, aku, yanie dan diana amik gmbar dulu..
biasanya dorang je la yg jadi peneman untuk pegi lunch..

Punya la payah aku nak buat pilihan nak makan aper kan.. yanie ngan diana dah siap pilih, tinggal aku jer yang terkedek-kedek pikir lagik.. last-last aku order je la menu kat bawah nih..


TomYam Mihoon Soup = RM6.20


Orange Juice = RM3.50

Dah abis makan, kitaorg pun balik la.. tengah on da way jalan nak balik nek tren Putra tuh.. ada la gerai kecik kat tepi tu jual buah-buah, gula-gula, air dan asam-asam.. aku ngan yanie singgah la kejap beli jambu asam dan mangga asam.. hilang kecur air liur aku bile dah dapat makan.. hehe.. sedap..


Mangga Asam = RM1.00

Rezeki lunch aku untuk hari nih.. nak kene makan jimat2 siket.. yela dah awal bulan kan..  pasni nak pegi holiday lagik.. gaji bulan ni tinggal paras2 jer.. nak tunggu next gaji lambat lagi la pulak.. hadoiii.. ape2 pun aku bersyukur.. ada rezeki aku nanti.. amin..

6 comments:

Zulkifli Shawal said...

x pnh nye aku msuk amcorp mall neh..
haha

RedLife2Love said...

zulkifli: this is my first time gaks.. tak pnh pegi b4 nih.. hehe =P

Mimy Hamid said...

gaji lambat nyaaaaaaaaaaaaaaaaaa

RedLife2Love said...

mimyhamid: tu la pasal..nk tunggu gaji nih paras2 jer napas duit ni.. haha.. =P

d.a.m.i.q.u.l.a said...

haha amcorp mall.bosan gile kan?harap anw je ade sane.tomyam mihun sup tu nampak sedap n BESAR.sedap ke?

RedLife2Love said...

damiqula: tau takpe..mmg bosan sbb tkde yg menarik sgt..tomyam tu sdp jugak pedas..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...