My Followers

Friday, January 1, 2010

Alvin And The Chipmunks 2: The Squeakquel



Korang-korang sekalian.. dengan ini aku mengumumkan yang aku dah tengok this movie last Sunday kat TGV The Mines ngan my sis Nazihah dan her friend Piqah.. amik movie malam kul 9:00 pm.. aku memang galakkan korang untuk tengok movie nih.. sangat enjoy okey.. dari mula sampai abis cite tak boring, aku asyik gelak je dengan telatah 3 ekor chipmunks ni.. dan paling penting tak rasa nak tido bile tibe separuh cite.. lagipun cite ni 130 minit jer tak sempat pun nak tido.. hehee.. aku memang tengok movie ni yang first dulu sbb tu aku nak tengok yang second nih.. memang tak rugi beb.. kat bawah ni preview trailer tuk movie ni ek.. sila la tengok2 yer.. memang best aku bagi 4/5 bintang.. huiyeahh!!





tiket wayang semestinya sbg bukti pembelian


3 comments:

Zulkifli Shawal said...

alamak cte katun da lme x tgk.
tgk santau plak.tp kna bwk headphone, sound effect dia x tahan! ahaha

Nanie-Izailani said...

hmm takpe2.nnti aku beli dvd jer la layan kat umah lg besh....

RedLife2Love said...

zulkifli: layan kartun best sey.. yeke? i tgk santau tu ok jer.. hermm.. hehe..

yanie: ala tgk dvd tak best.. lalala.. tpi layan je la.. best sgt cite nih.. cute =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...