My Followers

Thursday, December 3, 2009

Twillight Saga New Moon




Aku plan nak pegi tengok wayang, dan aku memilih utk tengok cite kat atas nih.. wah!! bestnyer.. aku layan yang twillight before this, ni yang tak sabar2 lagi nak tengok yang new moon pulak.. aku tengok dia punya trailer ngan disebalik tabir macam best.. ekceli cite ni aku suka tgk gara2 hero yang sgt la macho dan heroin yg ala2 ayu gitu.. dorang begitu serasi bersama as kapel dlm cite  nih.. sweet sangat la.. pastu jalan cite best je.. tak bosan coz setiap babak ada unsur2 berlainan.. kita tak boleh nak jangka what next goin to happen taw.. sebab tu aku nak jugak tengok cite ni tak kira ape pun.. hehe.. ganasnyer.. takowt plak aku.. aku tau cite ni dah kua 26/11/09 aritu kan.. tak kisah la korang nak kata aku lambat ke hape.. yela, nak dapatkan tiket asyik sold out jer.. sape harap kan? tu yang rilek dulu, bagi can kat owg lain tengok dulu.. ngeh~~.. ayat poyo aku.. so, aku nak la tanya korang2 yang dah tengok cite nih, sila la komen.. best x?

4 comments:

Mimy Hamid said...

sori tak minat...tak mo tgk..hehehe

RedLife2Love said...

mimyhamid: its ok dear! hehe.. nway thanks for komen =P

TinTaDariHaTi said...

twilight sblm nie best gile.. Aku dgr kali nie lg best. tp xtahu la... cadang nk gi tgk gak tp xde teman. Huhu... Partner aku bercuti sakan kat vietnam.

So, beli dvd aje la jwbnye...

RedLife2Love said...

tintadarihati: tula aku nk g tgk.. ada yg aku baca kat blog lain kata yg first lg best..tp tak tau la kan..pndapat msing2..tak best la tgk dvd je..tgk wayang lagi puas.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...