My Followers

Wednesday, December 23, 2009

Raja Sehari Aida & Megat

Part II

Susulan dari last entri, seperti yang telah aku janji war-war kan kepada korang, ni adalah kesinambungan dari entri lepas untuk majlis kawen Aida & Megat.. entri takde banyak cite tapi hanyalah sekadar gambar2 yang akan membuat korang2 muntah hijau bile tengok terlalu banyak gambar.. hehe.. biarkan la ek.. aku suka nak korang tengok gambar famli aku.. ni famli belah ayah aku.. kiranya kazen aku yang kawen ni (Aida) adalah anak buah ayah aku la.. okey2.. korang dah tak sabar nak tengok gambar ker? hermm.. aku takde la pro dalam mengedit gambar ni, tpi boleh la kalau nak suka-suka kan.. so.. enjoy la gambar2 di bawah yer..


famli pengantin perempuan
Syarifah Fathlon Alhadi


famli Syed Muhamad Alhadi


famli Syarifah Shidah Alhadi


famli Syarifah Seha Alhadi


famli Syed Hussein Alhadi


famli Syed Ali Alhadi
* ni antara ahli keluarga aku


famli Syed Hamid Alhadi


famli Syarifah Norhana Alhadi



ni antara kazen-kazen perempuan.. tak semua 
ada time nih.. kalau ada boleh roboh pelamin.. hehe

dah abis pun part II nih.. aku harap korang suka la dengan gambar2 yang aku letak ni ek.. aku takde niat pun nak menunjuk ke aper.. saje sekadar berkongsi famli belah ayah aku.. ni pun tak semua ada.. yela faktor kesibukan ke ape ker aku tak tau.. kalau ada semua mesti lagi riuh dan lagi byk la gambr ni ha.. hehe.. okey la aku rasa cukup la takat ni jer entri utk kawen2 ni ek.. nanti aku entri bab lain pulak.. ape-ape pun, tahniah buat kazen aku Aida dan suaminya, semoga berkekalan hingga akhir hayat.. cepat2 dapat baby taw!!

8 comments:

Mimy Hamid said...

al syarifah..syedddd....ana ente gitu...blackky sumer...lawa

RedLife2Love said...

mimyhamid: hehe.. tema itam putih lor.. =)

Azwandy Bin Muhamad said...

wow...cantiknye pelamin...
hehe...

RedLife2Love said...

Azwandy: memang cantik sgt taw..hehe..

Azwandy Bin Muhamad said...

nak wat pelamin cmtu gak la kawen nanti..hehe...

RedLife2Love said...

Azwandy: boleh jer..yg penting ada duit!! lagi cantik dari ni pun u blh buat..hehe..

Azwandy Bin Muhamad said...

nak wat sendiri...hehe...

RedLife2Love said...

Azwandy: nak buat sendiri? Wah,mesti lagi hebat r tuh.. haha.. =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...